Το καλύτερο επιχείρημα εναντίον της δημοκρατίας είναι μια συζήτηση πέντε λεπτών με το μέσο ψηφοφόρο. Winston Churchill, 1874-1965, Βρετανός πρωθυπουργός, Νόμπελ 1953

Στοπ της Αστυνομίας στους οπαδούς του Άρη

22 Μαΐου, 2024

«Φρένο» στην επιθυμία των οργανωμένων οπαδών του Άρη να συνοδεύσουν την αποστολή μέχρι ενός σημείου έξω από την Θεσσαλονίκη, ενώ θα ξεκινήσει προορισμό τον Βόλο, έβαλε με ανακοίνωσή της η Ελληνική Αστυνομία.
Οι «κίτρινοι» αναχωρούν την Πέμπτη (23/5) για τη μεσσηνιακή πρωτεύουσα, όπου το Σάββατο (25/5, 20:30) θα διεξαχθεί ο τελικός Κυπέλλου με τον Παναθηναϊκό, με τους οπαδούς τους να θέλουν να τους συνοδεύσουν με μηχανοκίνητη πορεία, κάτι που δεν επιτρέπει να γίνει η ΕΛ.ΑΣ.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Αστυνομίας:
«Ανακοινώνεται ότι με απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Θεσσαλονίκης απαγορεύεται η πραγματοποίηση κάθε εποχούμενης-μηχανοκίνητης πορείας, από την 13:00΄ ώρα της 23/05/2024 έως την 20:00΄ ώρα της 23/05/2024, φιλάθλων, οργανωμένων οπαδών και υποστηρικτών της ομάδας του Άρη στο σύνολο της περιοχής της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης, προκειμένου να συνοδεύσουν τα μέλη της αθλητικής αποστολής της ως άνω ομάδας ή για οποιονδήποτε άλλο σκοπό, ενόψει της αναχώρησης της αθλητικής αποστολής της ομάδας ποδοσφαίρου του Άρη την 23-05-2024, από το προπονητικό κέντρο της ομάδας του Άρη που βρίσκεται στο Νέο Ρύσιο, με προορισμό την πόλη του Βόλου, λόγω της επικείμενης διεξαγωγής του αγώνα ποδοσφαίρου για το Κύπελλο Ελλάδας (τελικός) μεταξύ των ομάδων Παναθηναϊκός-Άρης το Σάββατο 25/05/2024 στο Πανθεσσαλικό Στάδιο, καθώς, δεδομένων των παραγόντων και των λοιπών περιστάσεων που συνθέτουν τη συγκεκριμένη περίπτωση, από την πραγματοποίηση της εν λόγω εποχούμενης- μηχανοκίνητης πορείας ή περισσοτέρων τέτοιων πορειών:
α) παπειλείται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια λόγω πιθανής διάπραξης σοβαρών εγκλημάτων, ιδίως κατά της ζωής, της σωματικής ακεραιότητας, της ιδιοκτησίας και της πολιτειακής εξουσίας και 
β) απειλείται σοβαρά η διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, της κυκλοφορίας οχημάτων και πεζών και της λειτουργίας των υποδομών και κοινωφελών εγκαταστάσεων στις συγκεκριμένες περιοχές”.