Όποιος ξέρει να υπομένει τα πάντα, μπορεί και να τολμά τα πάντα. Vauvenargues, 1715-1747, Γάλλος γνωμικογράφος

ECONOMIST: Oδική ασφάλεια και βιώσιμες, ασφαλείς, χωρίς αποκλεισμούς και οικονομικά προσιτές μεταφορές

21 Νοεμβρίου, 2023

Η οδική ασφάλεια και οι βιώσιμες, ασφαλείς, χωρίς αποκλεισμούς και οικονομικά προσιτές μεταφορές, βρέθηκαν στο επίκεντρο πάνελ συνεδρίου του Economist.

Μιλώντας στο πάνελ, ο Μichael Woodford, executive chairman, Safer Roads Foundation, επισήμανε ότι περισσότεροι από 3.700 άνθρωποι χάνονται κάθε ημέρα στους δρόμους σε διεθνές επίπεδο. Στην Ελλάδα, με την συμβολή του και του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας ‘Π. Μυλωνάς’ έχει γίνει σημαντική πρόοδος. Όπως πάντως είπε ο κ Woodford, θα πρέπει να δοθεί έμφαση σε ζητήματα που συνδέονται με τα όρια ταχύτητας, την κατάσταση των πεζοδρομίων, τους φωτεινούς σηματοδότες κλπ. Επίσης αναφέρθηκε στη σημασία των διαβαθμίσεων πεζών στην προσπάθεια μείωσης των ατυχημάτων.

Η Maria Krafft, director of traffic safety, Swedish Transport Administration, αναφέρθηκε σε ζητήματα που συνδέονται με την οδική ασφάλεια και τις επιχειρήσεις. Οι επιχειρήσεις μετράνε το αποτύπωμα τους στο περιβάλλον, με κάποιο τρόπο πρέπει να υπάρχει και το αποτύπωμα τους στην οδική ασφάλεια, ανέφερε.

Η Ζωή Χριστοφόρου, επίκουρη καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Πατρών, αναφέρθηκε στη σημασία των συντονισμένων προσπαθειών που θα πρέπει να αναληφθούν από την πολιτεία και τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε εναλλακτικά μεταφορικά μέσα, όπως τα ηλεκτρικά πατίνια, που είναι φιλικά προς το περιβάλλον, να αποκτήσουν υποδομές και προδιαγραφές χρήσης που θα τα κάνουν ασφαλή.

Η Έφη Μπούρα, corporate relations manager, DIAGEO Southern Europe, αναφέρθηκε στην καθοριστική συσχέτιση της κατανάλωσης αλκοόλ και οδήγησης. Έδωσε έμφαση στην επίλυση ζητημάτων που συνδέονται με το ανώτατο όριο κατανάλωσης αλκοόλ, την αυστηροποίηση των ελέγχων από τις αρμόδιες αρχές και την ευαισθητοποίηση του κοινού με καμπάνιες ενημέρωσης.

Ο Γιώργος Σπηλίοπουλος, CMO, Hellas Direct, κατά την παρέμβασή του εστίασε στο καθοριστικό ζήτημα της παλαιότητας του στόλου των αυτοκίνητων, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα έχει έναν από τους παλαιότερους στόλους αυτοκινήτων στην Ευρώπη, με ό,τι αρνητικό συνεπάγεται αυτό για την ασφαλή οδήγηση.

*To ΑΠΕ-ΜΠΕ είναι COMMUNICATION SUPPORTER του Συνεδρίου  –  Video δηλώσεις των ομιλητών θα αναρτηθούν στη διεύθυνση https://www.amna.gr/video-services/544358/Corporate%20Videos και  https://we.tl/SG16Qml4bD

Αλ.Λιδ