Η όπερα είναι εκείνο το είδος θεάματος που όταν κάποιος μαχαιρώνεται στην πλάτη, αντί να πεθάνει, τραγουδάει - Ρόμπερτ Μπερνς

Το νέο κινητήριο σύνολο E-Tech plug-in hybrid προσφέρει στο Renault Rafale 300 ίππους και μόνιμη τετρακίνηση

23 Μαΐου, 2024

Το ολοκαίνουργιο Renault Rafale παρουσιάζεται με το νέο κινητήρα E-Tech plug-in hybrid που αποδίδει 300 ίππους. Με τον ηλεκτροκινητήρα που έχει προστεθεί στον πίσω άξονα, το γαλλικό μοντέλο εξοπλίζεται πλέον με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, επιτυγχάνοντας εξαιρετικό επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και κράτημα στο δρόμο.

Η μπαταρία που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 22 kWh, εξασφαλίζοντας συνολικά 100 χιλιόμετρα με ηλεκτρική ενέργεια. Με την υιοθέτηση της τεχνολογίας E-Tech, ο κινητήρας εσωτερικής καύσεως συνεργάζεται με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και την μπαταρία, αποδίδοντας συνολική ισχύ που φτάνει τους 300 ίππους. Η διαχείριση ενέργειας ρυθμίζεται συνεχώς, επιτυγχάνοντας πάντα την ιδανική αναλογία επιδόσεων και αποδοτικότητας, αφού ακόμη και όταν είναι άδεια η μπαταρία η μέση κατανάλωση του μοντέλου είναι 5,8 λίτρα για τα 100 χλμ.

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο 1.200άρης τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης με νέο υπερσυμπιεστή, που αυξάνει την ισχύ στα 110 kW ή 150 ίππους. Με τη σειρά της, η ροπή έχει σκαρφαλώσει από τα 205 στα 230 Nm. Ο κινητήρας βενζίνης εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στον μπροστινό άξονα με ισχύ 50 kW (70 ίππους) και 205Nm ροπής, ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας είναι μόνιμα συνδεδεμένος με τον πίσω άξονα και αποδίδει 100 kW (136 ίππους) και 195Nm ροπής και η δευτερεύουσα μονάδα ηλεκτροκινητήρα HSG (μίζα-γεννήτρια υψηλής τάσεως) αποδίδει 25 kW (34 ίππους) και 50 Nm ροπής.

Ως προς τις επιδόσεις, από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 6.4 δευτερόλεπτα, το ρεπρίζ 80 – 120 χλμ/ώρα έρχεται σε 4 δευτερόλεπτα και από την στάση μέχρι τα πρώτα 1.000 μέτρα το μοντέλο χρειάζεται 26.9 δευτερόλεπτα.

Κ.Π.