Εκδήλωση με τίτλο «AI Stories beyond Future» διοργανώθηκε από το Marketing Club Greece στις 29 Νοεμβρίου 2023, στο ξενοδοχείο «The Met», στη Θεσσαλονίκη. Αντικείμενο της εκδήλωσης που φιλοξένησε επαγγελματίες του χώρου ήταν η Τεχνητή Νοημοσύνη, οι νέες εξελίξεις, αλλά και τα προφίλ χρηστών και καταναλωτών.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση των διοργανωτών, οι Δημήτρης Δημητριάδης Futurist και μέλος της Ειδικής Γραμματείας Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού στην Προεδρία της Ελληνικής Κυβέρνησης, Γεράσιμος Γερολυμάτος CEO της Gerobo International, Εύη Καρακόζογλου Technical Program Manager της Android NextGen και Κωνσταντίνος Συνοδινός Founder & CEO της Simply Digital, αναφέρθηκαν στην Artificial Intelligence και στο πώς αυτή επηρεάζει καθημερινά τον κόσμο του marketing.
Οι ομιλητές παρουσίασαν ο καθένας τη δική του οπτική για το πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει πάρει τη θέση της στη ζωή μας και συγκεκριμένα στον χώρο του μάρκετινγκ. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, κοινή διαπίστωση της βραδιάς ήταν ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι πια επιστημονική φαντασία, αλλά μια έννοια που υπάρχει ήδη στη ζωή μας και δεν πρέπει να τη φοβόμαστε. Η τεχνολογία αλλά και οι χρήσεις της αρχίζουν πλέον να καλύπτουν τις ανάγκες και τις φιλοδοξίες μας, επισημαίνεται στην ανακοίνωση, δημιουργώντας παράλληλα τον φόβο για την απώλεια θέσεων εργασίας, κάτι που όμως δεν ισχύει αν αναλογιστούμε ότι ταυτόχρονα δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και απαιτήσεις νέου εξειδικευμένου προσωπικού. Όροι όπως Prompt Engineer και Ethical Technology Advisor, θα κυριαρχήσουν στις επόμενες γενιές που θα δημιουργήσουν το δικό τους λαμπρό μέλλον. «Η ύπαρξη ρομπότ και η χρήση τους (συνεργατικά ρομπότ- cobots) θα επιφέρουν αλλαγές σε χώρους εργασίας όπως η εστίαση και ο τουρισμός, όμως σε όλες αυτές τις αλλαγές καλούμαστε να προσαρμοστούμε, να προβλέψουμε τις ανάγκες, να ανταποκριθούμε και να υλοποιήσουμε συνεργασίες και εξελίξεις», αναφέρεται στην ανακοίνωση, στην οποία τονίζεται ότι ζητούμενο αλλά και σοβαρό θέμα συζήτησης είναι και η ορθή χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης και η ηθική που τη διέπει. Ένα θέμα που οι παρευρισκόμενοι συμφώνησαν πως δεν έχει ακόμη μελετηθεί όσο πρέπει. Η ύπαρξη των deep fake videos και των fake news καθιστά επιτακτικό τον έλεγχο της πληροφορίας σε μεγαλύτερα επίπεδα.
Την εκδήλωση χαιρέτισε στην έναρξή της ο πρόεδρος του Marketing Club Greece: «Στο μέλλον, η Τεχνητή Νοημοσύνη θα αλλάξει τις τεχνικές μάρκετινγκ. Όσο η εφαρμογή της μπορεί να αναλύει με μεγαλύτερη ακρίβεια δεδομένα, τάσεις αλλά και να προβλέπει συμπεριφορές, οι επιχειρήσεις θα μπορούν να εξατομικεύουν τις καμπάνιες τους και να προσφέρουν πιο διαδραστικές εμπειρίες» ανέφερε ο Τσαμπίκος Κοκκάρης, συμπληρώνοντας μάλιστα πως ο χαιρετισμός του έχει γραφτεί από το Chat GPT, θέλοντας να αποδείξει έμπρακτα την αυξανόμενη υλοποίηση των ιδεών με παρόμοιους τρόπους.
Τον συντονισμό της εκδήλωσης είχε o Χάρης Λαλάτσης, μέλος ΔΣ του Marketing Club Greece, υπεύθυνος της Ομάδας Εκπαίδευσης και founder της Ierax Analytix, ο οποίος, επισήμανε σύμφωνα με την ανακοίνωση, την ανάγκη να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις και να ενσωματώσουμε τις αλλαγές που επιφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά μας.