Η θέληση, όταν δεν συνοδεύεται από δύναμη, θυμίζει μικρά παιδιά που παίζουν στρατιωτάκια. George Canning, 1770-1827, Άγγλος πολιτικός

Σύμπραξη Τουρισμού Κεφαλονιάς: Το νησί του Ιονίου ενώνει δυνάμεις

22 Μαρτίου, 2024

Έχοντας αναπτύξει συνεργασία με τους Δήμους Αργοστολίου, Ληξουρίου και Σάμης στην Κεφαλονιά από το 2020 η Marketing Greece δημιουργεί μια νέα Σύμπραξη Τουρισμού, συνθέτοντας ένα δυναμικό σχήμα με τη συμμετοχή της Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς και Ιθάκης, του Επιμελητηρίου Κεφαλληνίας και Ιθάκης, του ΕΟΤ, της AEGEAN και της Fraport Greece. 
Σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Μαρτίου 2024, στην αίθουσα του Δημοτικού Θεάτρου «Κέφαλος» στο Αργοστόλι, οι partners της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς μοιράστηκαν με τους προσκεκλημένους το κοινό τους όραμα για την ενίσχυση και περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος του προορισμού. 
Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, υπογράμμισε τη σημασία της Σύμπραξης Τουρισμού Κεφαλονιάς τονίζοντας το γεγονός πως «Η Σύμπραξη είναι αποτέλεσμα της διάθεσης της τοπικής κοινωνίας να αναδείξει την τουριστική ταυτότητα και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προορισμού, επιλέγοντας να ενώσει τις δυνάμεις της με τον ιδιωτικό τομέα. H Κεφαλονιά είναι ένας προορισμός με μεγάλη δυναμική και πολλές ευκαιρίες να αναπτύξει ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο, και αυτή είναι η πρόκληση για όλους μας. Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή να είμαστε συνοδοιπόροι σε αυτή την προσπάθεια και ιδιαίτερα υπερήφανοι που οι partners συνεχίζουν να υποστηρίζουν το έργο και το όραμα μας για τον ελληνικό τουρισμό».
Ο Δημήτρης Φραγκάκης, Γενικός Γραμματέας ΕΟΤ, δήλωσε «Οι μεγάλες επιτυχίες του ελληνικού τουρισμού οφείλονται στη συνεργασία όλων των φορέων που εμπλέκονται με τη μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας. Ο ΕΟΤ έχει επιλέξει από την πρώτη στιγμή αυτό το δρόμο και για το σκοπό αυτό συμμετέχουμε και στη σύμπραξη φορέων μαζί με την Marketing Greece, την AEGEAN, την Fraport Greece, τοπικές ενώσεις ξενοδόχων, Δήμους και Επιμελητήρια. Αυτή η συνεργασία επέφερε καρπούς το 2023 και αντίστοιχα έχει προετοιμάσει μία πολύ καλή χρονιά και για το 2024. Ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει και στην αντίστοιχη σύμπραξη για την Κεφαλονιά. Θεωρούμε ότι η Κεφαλονιά έχει εξαιρετικές προοπτικές για το μέλλον. Είναι ένας προορισμός που έχει να δώσει ξεχωριστές εμπειρίες στον επισκέπτη και μέσα από αυτή τη συνεργασία θα μπορέσουμε να προβάλλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στο εξωτερικό, τον τόπο και τους ανθρώπους του.»
Ο Νικόλαος Κουρκουμέλης, Αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Αργοστολίου επισήμανε «Μια επιτυχημένη προσπάθεια των τελευταίων τεσσάρων ετών μεταξύ των δήμων, των τοπικών φορέων και της Marketing Greece μεγάλωσε ακόμα περισσότερα σήμερα με τη συμμετοχή της Fraport Greece, της AEGEAN και του ΕΟΤ. Η Κεφαλονιά είναι ένα νησί με μοναδικά χαρακτηριστικά και τεράστιες δυνατότητες ανάπτυξης, βιώσιμης με σεβασμό στο περιβάλλον και στις ανάγκες τόσο των  κατοίκων όσο και των επισκεπτών. Η Σύμπραξή αυτή με την συμμετοχή των κυριότερων διαμορφωτών της τουριστικής στρατηγικής στην Ελλάδα εγγυάται την επιτυχία αυτής της προσπάθειας.»
Η Ελένη Λουκέρη, Αντιδήμαρχος τουρισμού του Δήμου Ληξουρίου, δήλωσε: «Ως Δήμος Ληξουρίου συμμετέχουμε από το 2020 στις κοινές δράσεις των Δήμων σε συνεργασία με την Marketing Greece για την προώθηση της Κεφαλονιάς ως τουριστικού προορισμού. Θεωρούμε ότι η νέα αυτή συνεργασία θα δώσει επιπλέον ώθηση στην κοινή προσπάθεια των Δήμων μας. Μέσα από αυτή τη σύμπραξη πιστεύουμε ότι θα αναδειχθούν τα ιδιαίτερα τουριστικά χαρακτηριστικά της περιοχής μας, θα προβληθεί εντατικότερα ο προορισμός και θα τεθούν σωστές βάσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη».
Ο Παναγής Δρακουλόγκωνας, Δήμαρχος Σάμης, δήλωσε «Με τη Σύμπραξη Τουρισμού ενισχύεται σημαντικά η προσπάθεια για την επιτυχή προβολή της Κεφαλονιάς μέσω της συνεργασίας του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα σε ένα διευρυμένο σχήμα συνεργασίας. Με μεγάλη χαρά ο Δήμος Σάμης στηρίζει αυτή τη δράση και στοχεύει σε μια μελλοντική αναβάθμιση του τουριστικού brand Κεφαλονιά που θα έχει ως αποτέλεσμα την ανάδειξη των χαρακτηριστικών του νησιού».
Ο Γεράσιμος Τιμοθεάτος, Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδόχων Κεφαλονιάς & Ιθάκης, ανέφερε:  «Είναι μια σημαντική στιγμή στην προσπάθεια, που γίνεται τα τελευταία χρόνια, για την προβολή της Κεφαλονιάς. Με τη διάσπαση του ενιαίου Δήμου Κεφαλονιάς σε 3 Δήμους δεν ήταν σε καμία περίπτωση βέβαιο ότι θα επιλέξουμε τον κοινό βηματισμό στην προβολή της Κεφαλονιάς. Ήταν η μεγάλη μας αγωνία ! Τα παραδείγματα άλλωστε πολλά. Με επικεφαλής το Δήμο Αργοστολίου και άξιους συμπαραστάτες τους Δήμους Ληξουρίου και Σάμης, την ενεργή συμμετοχή της Ένωσης μας, η Marketing Greece ήταν η πρώτη επιλογή στην προσπάθεια μας να ακουστεί και να γίνει περισσότερο γνωστό το όνομα της Κεφαλονιάς. Η συνέπεια και η συνέχεια που δείξαμε όλα αυτά τα χρόνια στο πλάνο μας, αναγνωρίζεται από κορυφαίες εταιρείες όπως είναι η Fraport Greece και η AEGEAN που μαζί με τον ΕΟΤ ενώνουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας με κοινό όραμα την περαιτέρω ανάπτυξη και προβολή του τουριστικού προϊόντος μας. Από το 2020 έγιναν πολλά, ήρθε η ώρα να γίνουν περισσότερα!».
Ο Σταύρος Σπαθής, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Κεφαλονιάς και Ιθάκης, δήλωσε σχετικά «Είμαστε αισιόδοξοι ότι η σημερινή ημέρα αποτελεί την αρχή μιας νέας περιόδου για την εξέλιξη του τουρισμού στα νησιά μας. Το Επιμελητήριο Κεφαλληνίας και Ιθάκης αποτελούσε πάντα αρωγό κάθε ενέργειας και πρωτοβουλίας που είχε ως σκοπό την τουριστική ανάπτυξη. Η τουριστική ανάπτυξη αναπόφευκτα συνδέεται και οδηγεί στην οικονομική ευημερία των επιχειρήσεών μας. Συμμετέχουμε στη Σύμπραξη για τον Τουρισμό, μεθοδικά, συντεταγμένα και με αποφασιστικότητα, διότι όπως λέει και ο σοφός λαός μόνος κανείς πάει γρήγορα, μαζί όμως πάμε πολύ μακριά».
Η Μαρίνα Βάλβη, Marketing Director AEGEAN, τόνισε «Οι συνέργειες είναι στο DNA της AEGEAN, από τη δημιουργία της 25 χρόνια πριν, για αυτό και είμαστε πολύ χαρούμενοι για όσα έχουμε πετύχει και συνεχίζουμε να πετυχαίνουμε με την Marketing Greece και ιδιαίτερα για την πρωτοβουλία αυτής της νέας σύμπραξης για το νησί της Κεφαλονιάς. Όταν οι φορείς, δημόσιοι και ιδιωτικοί, ενώνουν δυνάμεις και όραμα, το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο άμεσο, ουσιαστικό και πολλαπλασιαστικό. Συνεπώς, η δημιουργία της Σύμπραξης έρχεται ίσως την καταλληλότερη στιγμή, ώστε να δράσουμε στοχευμένα, να αναδείξουμε αυθεντικές εμπειρίες και να εδραιώσουμε τον προορισμό σε αυτή την τόσο καλή συγκυρία ανάπτυξης του τουρισμού στην χώρα μας. Από πλευράς μας, στηρίζουμε την Κεφαλονιά καθόλη τη διάρκεια του έτους, συνδέοντάς την με την πόλη της Αθήνας και από εκεί με όλους τους προορισμούς του δικτύου εξωτερικού και εσωτερικού. Επιδίωξή μας είναι να διευρύνουμε την τουριστική περίοδο, γι’ αυτό καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να διατηρήσουμε την υψηλή συχνότητα πτήσεων περισσότερους μήνες, κυρίως στα άκρα της σεζόν, πριν την έναρξη και μετά το τέλος της καλοκαιρινής περιόδου.»
«Συνεπείς στη στρατηγική των Συμπράξεων, καλωσορίζουμε ως συνιδρυτές τη νεοσύστατη Σύμπραξη Τουρισμού για την προώθηση της Κεφαλονιάς. Η συγκεκριμένη, 5η στη σειρά Σύμπραξη Τουρισμού, έχει ως όραμα την ανάπτυξη της Κεφαλονιάς μέσω της υλοποίησης ενός ενιαίου προγράμματος προώθησης του προορισμού σε συγκεκριμένες αγορές-στόχους. Η εμπειρία μας μέχρι τώρα υποδεικνύει ότι μέσω της συνεργασίας των φορέων τουρισμού και το συντονισμό των δράσεων τους ωφελείται τα μέγιστα ένας προορισμός στην προσπάθεια διαμόρφωσης ενός βιώσιμου, καινοτόμου και ανταγωνιστικού τουριστικού προϊόντος. Η Κεφαλονιά είναι ένας πανέμορφος και ξεχωριστός τουριστικός προορισμός και είμαι αισιόδοξος ότι μέσω της Σύμπραξης Τουρισμού θα καταφέρουμε να υποστηρίξουμε την τουριστική ανάπτυξή του με συνέπεια και αποτελεσματικότητα», σχολίασε o Γιώργος Βήλος, Γενικός Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport Greece.