Οι εταιρείες ανησυχούν υπερβολικά για το κόστος να κάνουν κάτι. Αυτό που πρέπει να τους ανησυχεί είναι το κόστος να μην το κάνουν. Philip Kotler, 1931-, Αμερικανός γκουρού του Μάρκετινγκ

Σταθερά αναπτυσσόμενη η γερμανική τουριστική αγορά για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

13 Μαρτίου, 2024

Σταθερά αναπτυσσόμενη είναι η γερμανική τουριστική αγορά για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπως επισήμανε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Βίκυ Χατζηβασιλείου, σε δηλώσεις της με αφορμή τη συμμετοχή της Περιφέρειας στην κορυφαία διεθνή έκθεση τουρισμού «ITB 2024», στο Βερολίνο, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής και τον Πιερικό Οργανισμό Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής.

«Στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στη διεθνή τουριστική έκθεση, σε συνεργασία με τους Τουριστικούς Οργανισμούς, παρουσιάσαμε τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες που παρέχουμε σε όλες τις μορφές τουρισμού και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Στις συναντήσεις που κάναμε διαφάνηκε μια καλή χρονιά για την τουριστική βιομηχανία, με την Κεντρική Μακεδονία να διεκδικεί επάξια ένα σημαντικό μερίδιο» σημείωσε χαρακτηριστικά η κ. Χατζηβασιλείου.

Σημειώνεται ότι η έκθεση, στην οποία συμμετείχαν 5.500 εκθέτες από 170 χώρες, προσέλκυσε πάνω από 100.000 επισκέπτες.