Το τι κάνεις σ΄αυτόν τον κόσμο δεν έχει καμία σημασία. Το θέμα είναι τι μπορείς να κάνεις τους άλλους να πιστέψουν ότι έχεις κάνει. Arthur Conan Doyle, 1859-1930, Άγγλος συγγραφέας

Skroutz: Στα 63 ευρώ η τιμή του μέσου καλαθιού το φετινό Πάσχα

Τα 63 ευρώ άγγιξε η μέση τιμή του καλαθιού στις αγορές που πραγματοποίησαν οι καταναλωτές στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα (21/4-5/5/2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο 1-16/4/2023). 
Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού έφτασε τα 63 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. 
Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν τα Κινητά Τηλέφωνα (258 ευρώ κατά μέσο όρο)  και τα Sneakers (76 ευρώ μ.ο), ενώ μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγορών σημειώθηκε στην κατηγορία Αντηλιακά (75,48%) με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%. 
Παράλληλα με την αύξηση στην μέση τιμή καλαθιού, αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα (αύξηση κατά 21,43%), γεγονός που καταδεικνύει την στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Σημειώνεται ότι αύξηση σχεδόν 17% παρατηρήθηκε και στον αριθμό των επισκέψεων στο Skroutz App, γεγονός που αποδεικνύει την στροφή των καταναλωτών και στις on-the-go αγορές. 
H υψηλότερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 29 Απριλίου (Μεγάλη Δευτέρα), κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές της τελευταίας στιγμής, κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Express Delivery. 
Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, με τους ίδιους να κάνουν χρήση αυτών για τις Πασχαλινές τους αγορές όπως δείχνουν τα στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα ‘‘Δόσεις για όλους”που προσφέρει το Skroutz, για “ακριβές” παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα 340 ευρώ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής, πραγματοποίησαν αγορές αξίας 50 ευρώ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 56 ευρώ κατά μέσο όρο.