Βίντεο για την προώθηση της Νότιας Κορέας ως τουριστικό προορισμό, στα οποία πρωταγωνιστεί το δημοφιλές γυναικείο συγκρότημα της k-pop NewJeans, συγκέντρωσαν συνολικά 30 εκατομμύρια προβολές, μόλις 11 ημέρες μετά την κοινοποίησή τους στο YouTube.
Τα βίντεο δημιουργήθηκαν από το υπουργείο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Τουρισμού της Νότιας Κορέας και τον Οργανισμό Τουρισμού και περιλαμβάνουν δύο τηλεοπτικές διαφημίσεις και δύο 30λεπτα διαφημιστικά τρέιλερ.
Οι διαφημίσεις που κυκλοφόρησαν στο κανάλι YouTube του Κορεατικού Οργανισμού Τουρισμού «Imagine Your Korea» στις 11 Ιουλίου, προβάλλουν την κορεατική κουζίνα και τα τουριστικά σημεία που είναι δημοφιλή στους ντόπιους, αλλά λιγότερο γνωστά στους ξένους τουρίστες.