Η έκτη γενιά του Honda CR-V κάνει το ντεμπούτο της με μια πιο τολμηρή εμφάνιση, ενώ προσφέρει υψηλά επίπεδα πρακτικότητας, ασφάλειας, συνδεσιμότητας και άνεσης. Το δημοφιλές D-SUV θα διατίθεται με την επιλογή, είτε ενός αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης (e:HEV) είτε για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda, ενός plug-in υβριδικού συστήματος (e:PHEV), προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις και αποδοτικότητα σε όλη τη γκάμα.
Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το νέο CR-V διαθέτοντας πλέον μία μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας και έναν πιο αποδοτικό κινητήρα, ενώ το νέο e:PHEV, με τη μεγαλύτερη μπαταρία του, προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ. Σε αυτή τη γενιά, οι μηχανικοί βελτίωσαν κάθε πτυχή του νέου μοντέλου, ενώ τα εξελιγμένα βοηθήματα οδήγησης, τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και οι συνδεδεμένες τεχνολογίες, καθώς και η χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα, συμβάλλουν στη συνολική αναβάθμιση του οχήματος.
Το νέο CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει εξελιχθεί με σχεδιαστικές παρεμβάσεις που ενισχύουν την παρουσία του στο δρόμο. Η ανανέωση ξεκινά με την πιο επιθετική, χαρακτηριστική σχεδίαση στο εμπρός μέρος, όπου κυριαρχούν το μεγάλο άνοιγμα και η στυλιζαρισμένη μάσκα. Στο πίσω μέρος του οχήματος, τα κάθετα τοποθετημένα φώτα φρένων και φλας, συνιστούν μια έξυπνη εξέλιξη του άμεσα αναγνωρίσιμου σχεδιασμού των πίσω φωτιστικών σωμάτων, με τον εμφατικό φωτισμό LED να δημιουργεί μια σύγχρονη φωτεινή υπογραφή. Οσο για το εσωτερικό, αυτό πλέον είναι ακόμη πιο άνετο, αφού μεγάλωσε το μεταξόνιο και προσφέρει ευρυχωρία εφάμιλλη ενός SUV μεγαλύτερης κατηγορίας. Έτσι, οι πίσω επιβάτες, έχουν έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία χώρους για τα πόδια, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνεται και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αλλά και η σταθερότητα του οχήματος σε υψηλότερες ταχύτητες. Τα υλικά είναι ανώτερης ποιότητα. Οι απτικοί διακόπτες και χειριστήρια που είναι εύκολα στην κατανόηση και τη χρήση, δημιουργούν μια premium εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο, που παραπέμπει σε SUV premium κατηγορίας. Μπροστά, βρίσκεται ένα καθαρό, λιτό και χαμηλό σε ύψος ταμπλό, με αεραγωγό πλήρους πλάτους, κεντρικά τοποθετημένη οθόνη infotainment 9,0 ιντσών και μεγάλο ψηφιακό ταμπλό 10,2 ιντσών πίσω από το τιμόνι. Αυτή η διάταξη εξασφαλίζει άριστη ορατότητα στον οδηγό.
Η Honda εισάγει το πρώτο της plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης για την ευρωπαϊκή αγορά (το e:PHEV) στο ολοκαίνουργιο CR-V, που προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 82 χιλιομέτρων. Παράλληλα με το αναβαθμισμένο υβριδικό μοντέλο e:HEV, οι πελάτες θα απολαύσουν μια συναρπαστική οδηγική εμπειρία με σημαντικά βελτιωμένη περιβαλλοντική απόδοση, άμεση απόκριση ισχύος και μειωμένο θόρυβο στην καμπίνα. Και οι δύο εκδόσεις βασίζονται στον ίδιο, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 2,0 λίτρων, που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο οποίος έχει αναβαθμιστεί για τη χρήση του στο κορυφαίο SUV.
Το νέο CR-V προσφέρει 4 διαφορετικά προγράμματα οδήγησης με τις ονομασίες Normal, Sport και Econ, ενώ το e:PHEV διαθέτει επίσης επιλογές διαχείρισης ενέργειας EV και Advanced Eco-assist. Γι’ αυτό το μοντέλο υπάρχει ένα νέο πρόγραμμα λειτουργίας Snow, που μειώνει την στάνταρ απόκριση του γκαζιού για να ελαχιστοποιήσει το σπινάρισμα των τροχών και να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση σε ολισθηρές συνθήκες.
Επιπλέον, η ικανότητα ρυμούλκησης έχει βελτιωθεί σημαντικά, τόσο με την προσθήκη της δυνατότητας κλειδώματος μέσω συμπλέκτη, μιας κοντής σχέσης μετάδοσης, όσο και με την παρουσία του νέου προγράμματος Tow. Αυτό επιτρέπει στην έκδοση e:PHEV να ρυμουλκεί έως και 1.500 κιλά (με φρένα) και στο e:HEV έως και 750 κιλά, αυξάνοντας σημαντικά την ευελιξία και τη χρηστικότητα του οχήματος. Το πρόγραμμα Tow διατηρεί τις στροφές του κινητήρα χαμηλά, σε συνδυασμό με το κλείδωμα μιας κοντής σχέσης μετάδοσης και με υποβοήθηση από τη μπαταρία κατά τη ρυμούλκηση σε ανηφόρα. Επίσης, το Hill Descent Control επιτρέπει ασφαλή επιβράδυνση χρησιμοποιώντας μόνο το πεντάλ του γκαζιού.
Το e:PHEV διαθέτει επίσης έναν μηχανισμό με κλικ στο πεντάλ του γκαζιού για να παρέχει feedback στον οδηγό όταν φτάνει στο όριο της επιτάχυνσης αποκλειστικά με χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας. Όταν ο οδηγός ξεπεράσει αυτό το όριο και χρειαστεί μεγαλύτερη ισχύ, ο κινητήρας θα ξεκινήσει απρόσκοπτα για να παράγει τη μέγιστη ηλεκτρική ενέργεια για ισχυρότερη επιτάχυνση. Εναλλακτικά, οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον μηχανισμό ως ένδειξη για να μειώσουν τις απαιτήσεις τους και να παραμείνουν στην ηλεκτρική ενέργεια. Η λιανική τιμή των εκδόσεων ξεκινά από τα 54.400 ευρώ.
Κ.Παρ.