Η τραγωδία της εποχής μας είναι ότι η αριστερά στρέφεται κατά του έθνους και η δεξιά κατά του κράτους. Σαρλ Ντε Γκωλ, 1890-1970, Γάλλος πρόεδρος

Ο Μάρτιν Σκορσέζε πρωταγωνιστεί σε καμπάνια συλλογής ανδρικών ενδυμάτων

5 Σεπτεμβρίου, 2024

O ιταλικός οίκος μόδας Giorgio Armani και το brand Kith επέλεξαν τον διάσημο σκηνοθέτη Μάρτιν Σκορσέζε να είναι ο πρωταγωνιστής της νέας τους καμπάνιας για μία ιδιαίτερη συλλογή ανδρικών ενδυμάτων.

Είναι η πρώτη συνεργασία των Armani και Kith, αλλά όχι η πρώτη μεταξύ του ιταλικού οίκου και του Μάρτιν Σκορσέζε.

Ο Αμερικανός σκηνοθέτης, οι γονείς του οποίου ήταν Ιταλο-Αμερικανοί είναι μακροχρόνιος φίλος του οίκου μόδας.

Σε ανακοίνωση του Kith, αναφέρεται ότι ο Μάρτιν Σκορσέζε και ο ιδρυτής του ιταλικού οίκου, Τζόρτζιο Αρμάνι είναι φίλοι εδώ και πολλά χρόνια. Η στενή σχέση τους τον οδήγησε να σκηνοθετήσει το «Made in Milan», ντοκιμαντέρ για τη ζωή του σχεδιαστή και την ανάπτυξη του brand.

Τα brand Giorgio Armani και Kith δημιούργησαν τέσσερα αρχέτυπα, τα οποία χρησίμευσαν ως έμπνευση για τον σχεδιασμό των ανδρικών ενδυμάτων – The Artist (Ο Καλλιτέχνης), The Entertainer (Ο Διασκεδαστής), The Traveler (Ο Ταξιδιώτης) και The Entrepreneur (Ο Επιχειρηματίας). Οι capsule συλλογές αποτελούνται από ενδύματα με ξεχωριστά υφάσματα, σχήματα και χρωματικές παλέτες.