Όταν νίπτει κανείς τας χείρας του σε μια σύγκρουση μεταξύ ισχυρών και αδυνάτων, δε σημαίνει ότι μένει ουδέτερος, σημαίνει ότι παίρνει το μέρος των ισχυρών. Paulo Freire, 1924-1997, Βραζιλιάνος παιδαγωγός

Ο Ε.Ο.Τ. ανοίγει ξανά την αγορά της Ιαπωνίας

28 Σεπτεμβρίου, 2024

Με πλήρη ατζέντα για την παρουσίαση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. Ανδρέας Φιορεντίνος βρίσκεται ήδη στο Τόκυο της Ιαπωνίας, στο πλαίσιο του εορτασμού του έτους Πολιτισμού – Τουρισμού 2024 Ελλάδας – Ιαπωνίας αλλά και της συμμετοχής του Ε.Ο.Τ. στην Tourism Expo Japan 2024, όπως ανακοινώθηκε.
 Η Τοurism Expo Japan 2024 είναι μία σημαντική διοργάνωση της Ιαπωνικής Ένωσης Ταξιδίων και Τουρισμού (Japan Tourism Agency), της Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων Ιαπωνίας (JATA) και του Ιαπωνικού Οργανισμού Τουρισμού (Japan National Tourism Organisation), στην οποία συμμετέχουν περίπου 1.300 τουριστικές επιχειρήσεις από 70 χώρες και προορισμούς από όλο τον κόσμο.
 Ο Ε.Ο.Τ. συμμετέχει στην έκθεση με περίπτερο και συνεκθέτες, ελληνικά τουριστικά γραφεία που δραστηριοποιούνται στην αγορά αλλά και τον Σύνδεσμο Εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) με τους οποίους ο κ. Φιορεντίνος είχε εκ των προτέρων πραγματοποιήσει συναντήσεις για τον καλύτερο συντονισμό και τη βέλτιστη παρουσίαση της χώρας στους Ιάπωνες τουριστικούς πράκτορες.
 Κατά τη διάρκεια της έκθεσης ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. θα παρουσιάσει  στην  Ένωση Τουριστικών Πρακτόρων Ιαπωνίας (JATA),στον Ιαπωνικό Οργανισμό Τουρισμού (Japan Tourism Agency) και σε Ιάπωνες tour operators το Σχέδιο Δράσης του Οργανισμού για την ενίσχυση του μεριδίου της χώρας στην Ιαπωνία, με ειδική στρατηγική επικοινωνίας που αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας, αλλά ταυτόχρονα απευθύνεται στα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα του Ιάπωνα επισκέπτη.
 Ειδικότεροι στόχοι για τον Ε.Ο.Τ. είναι:
·  η παρουσίαση στους επαγγελματίες του τουρισμού νέων ελληνικών προορισμών (Κρήτη, Δωδεκάνησα, Πελοπόννησος, Μακεδονία),  
·    η ενίσχυση συνολικά της αναγνωρισιμότητας της χώρας ως τουριστικού προορισμού που μοιράζεται κοινές αξίες με τους Ιάπωνες, όπως τον πολιτισμό, τη φιλοξενία και το σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και
·     οι ευκαιρίες για τη δρομολόγηση απευθείας πτήσης μεταξύ των δυο χωρών.
 Ο Ε.Ο.Τ. σχεδιάζει επίσης ένα πλέγμα δράσεων για την ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος που περιλαμβάνει προβολή των εμβληματικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα όπως ο Κλασικός Μαραθώνιος αλλά και συνεργασίες με Ιάπωνες tour operators με τους οποίους ο κ. Φιορεντίνος θα έχει επιμέρους συναντήσεις, ώστε να προσελκύσει η χώρα μας επισκέπτες από την Ιαπωνία εκτός περιόδου τουριστικής αιχμής, ιδιαίτερα δε κατά τη διάρκεια της ιαπωνικής Golden Week, της δημοφιλούς περιόδου διακοπών κάθε φθινόπωρο.