Τον επόμενο κύκλο επενδύσεων, ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ, σχεδιάζει η Οινοποιία Μαλαματίνα, η οποία έχει ήδη εκκινήσει -από τον Μάρτιο του 2022- την πρώτη φάση του επενδυτικού της σχεδίου, άνω των 5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, η οινοποιία, που μετρά 129 χρόνια ιστορίας, ανανεώνει την εταιρική της εικόνα με νέο λογότυπο, που κάνει «πρωταγωνιστή» το κλειδί σε χρυσό χρώμα, το οποίο αποτελεί σήμα κατατεθέν της. Παράλληλα, διατηρεί την αναφορά «est. 1895», ως φόρο τιμής στο πρώτο οινοποιείο της, που ιδρύθηκε τη συγκεκριμένη χρονιά στην Αλεξανδρούπολη, από τον Κωνσταντίνο Μαλαματίνα. Την ίδια στιγμή, το πιο διάσημο προϊόν της, η ιστορική και αυθεντική ρετσίνα «Μαλαματίνα», διατηρεί το γνωστό ανθρωπάκι με το κλειδί, που επίσημα καθιερώθηκε το 1957.
«Πριν από δύο χρόνια, ξεκινήσαμε μαζί με τον Όμιλο Mantis μια μεγάλη προσπάθεια, προκειμένου να εξελίξουμε ένα εμβληματικό brand σε ισχυρή επιχειρηματική δύναμη για τη Θεσσαλονίκη και για την Ελλάδα. Σήμερα, μπορούμε να μιλάμε για ποικιλία νέων προϊόντων, για μια παράδοση που ξεπέρασε τα σύνορα (…) Το νέο λογότυπο μετουσιώνει την προσπάθεια όλων μας και σηματοδοτεί το πέρασμα στη νέα εποχή της Οινοποιίας Μαλαματίνας» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της οινοποιίας, Νικόλαος Κεράνης.
Πρόσθεσε πως ο Όμιλος Mantis, σε συνεργασία με τη νέα διεύθυνση της Οινοποιίας Μαλαματίνα, υλοποίησε, από τον Δεκέμβριο του 2021, ένα σημαντικό επενδυτικό και επιχειρηματικό πλάνο. Από την 1η Μαρτίου 2022, που ξεκίνησε και επίσημα η λειτουργία υπό τη νέα διοίκηση, άρχισε η πρώτη φάση του επενδυτικού σχεδίου, ενώ παράλληλα σχεδιάζεται ο επόμενος κύκλος επενδύσεων ύψους 2,5-3 εκατ. ευρώ σε υποδομές και μηχανολογικό εξοπλισμό. Παράλληλα, ενσωματώθηκαν προηγμένα συστήματα ελέγχου σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας.
Αξιοποιώντας τη νέα παραγωγική διαδικασία, η Οινοποιία Μαλαματίνα διεύρυνε και το χαρτοφυλάκιό της. Εκτός από την παραγωγή της αυθεντικής ρετσίνας, λάνσαρε πέντε νέες σειρές για την ελληνική αγορά και επιπλέον δύο για το εξωτερικό, με συνολικά 20 νέα, υψηλής ποιότητας προϊόντα -όπως τα «Φίλιωμα», «Ρεζινέ», «Τέσσερις Άγγελοι», «2303 REZINÉ», «ΝΑΜΑ», «Αγιόκλημα», «Μοσχοβόλι»-, διασφαλίζοντας την παρουσία της σε όλες τις κατηγορίες κρασιού (οικονομικό, μεσαίας κατηγορίας, premium).
Οι πωλήσεις της εταιρείας έκλεισαν πέρυσι κοντά στα 10 εκατ. ευρώ, έναντι των 7,25 εκατ. του 2022. Οι εξαγωγές το 2023, ξεπέρασαν το 25% των συνολικών πωλήσεων, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε περισσότερες από 25 χώρες. «Παράλληλα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της εξωστρέφειας προχώρησε σε επέκταση του δικτύου διανομής, πετυχαίνοντας αξιοσημείωτες συνεργασίες, εντός και εκτός συνόρων, όπως η δημιουργία ιδιωτικής ετικέτας με αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα και η συνεργασία της με μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ στην Ευρώπη. Παράλληλα επεκτάθηκε σε συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες catering, με χώρους εστίασης και fine dining εστιατορίων σε όλη την Ελλάδα» επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας._
*Την εικόνα του νέου λογότυπου παραχώρησε η εταιρεία