Αισιόδοξος είναι αυτός που αγοράζει από έναν Εβραίο και θέλει να πουλήσει σε έναν Σκωτσέζο - H.L. Menckel

Νέα καμπάνια της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου για το ελληνικό σινεμά

2 Ιουλίου, 2024

 Με μία νέα καμπάνια η οποία έχει σύνθημα «Ο ελληνικός κινηματογράφος ταξιδεύει. Ταξίδεψε μαζί του», η Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου (ΕΑΚ) θέλει να τιμήσει τα επιτεύγματα του ελληνικού σινεμά και τους ανθρώπους που τα υλοποιούν. Άλλωστε, τα τελευταία -πολλά- χρόνια ο ελληνικός κινηματογράφος αποτελεί ένα διαρκές, ανέλπιστο, κόντρα σε κάθε προγνωστικό, success story. Σπουδαία ταλέντα, περίοπτες φεστιβαλικές πρεμιέρες, αλλεπάλληλα μεγάλα διεθνή βραβεία, συναρπαστικές ιστορίες, βαθιά τεχνική γνώση, αστείρευτη ευρηματικότητα και έμπνευση. Όλα αυτά καθιστούν το ελληνικό σινεμά μια από τις πιο δημιουργικές και ενδιαφέρουσες εθνικές κινηματογραφίες στον κόσμο.

   «Αυτή η καμπάνια ήταν μία ιδέα που νιώσαμε όλοι την ανάγκη να υλοποιήσουμε στο ΔΣ. Πιστεύουμε πως οι ελληνικές ταινίες αφορούν ένα πολύ μεγαλύτερο κοινό από αυτό που τις βλέπει και θελήσαμε να μιλήσουμε με την ιδέα μας πως οι ταινίες ταξιδεύουν παντού: από τις αίθουσες, στα φεστιβάλ, στις κινηματογραφικές λέσχες, σε πόλεις και χώρες σε όλο τον κόσμο. Πιστεύουμε πως δεν έχουν σε τίποτα να ζηλέψουν σε εξωστρέφεια, ταλέντο, ποιότητα και διακρίσεις εγχώριες και διεθνείς» σημειώνει ο πρόεδρος της ΕΑΚ Λευτέρης Χαρίτος.

   Μέσα από έντυπες, ηλεκτρονικές, βίντεο, ραδιοφωνικές και outdoor εφαρμογές η καμπάνια επιχειρεί ν’ αναδείξει το ελληνικό σινεμά ως ταξίδι για το κοινό, όπου κι αν αυτό βρίσκεται. Ως όχημα για να μεταφέρει το μήνυμά της, η καμπάνια βασίζεται στις ταινίες που διακρίθηκαν με το βραβείο Ίρις Καλύτερης Ταινίας όλες τις προηγούμενες χρονιές και που γνώρισαν και εξακολουθούν να απολαμβάνουν επιτυχημένης πορείας στις αγορές όλου του κόσμου.

   Την έμπνευση της καμπάνιας υπογράφει η διαφημιστική εταιρεία McCann που με εμπειρία και γνώση στον διαφημιστικό χώρο, πίστεψε στη δυναμική του ελληνικού κινηματογράφου και στο σωστό «timing» για την ανάδειξή του ως ένα από τα πιο επιτυχημένα παραδείγματα παραγωγής σύγχρονου πολιτισμού στη χώρα μας. Το αποτέλεσμα είναι μια πρωτότυπη καμπάνια με έντυπες και υπαίθριες εικόνες – προσκλήσεις, σε συνδυασμό με βίντεο και ραδιοφωνικά σποτ σκηνοθετημένα από τον Μπάμπη Μακρίδη και τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο, που θα προβληθούν το επόμενο διάστημα στην Αθήνα, σε επιλεγμένες πόλεις της χώρας και στο διαδίκτυο.

   Δείτε εδώ τα κινηματογραφικά σποτ:

   Φινλανδία

   https://youtu.be/jWGikk2pSxc

   Κίνα

   https://youtu.be/RJt3EHLfVeA

   Βραζιλία

   https://youtu.be/ZNXXeJ2-5Gw

   Ν.Μπ.