Η ιστορία καταδεικνύει ότι ο καπιταλισμός είναι αναγκαία συνθήκη για την πολιτική ελευθερία. Δεν είναι όμως και ικανή συνθήκη. Milton Friedman, 1912-2006, Αμερικανός οικονομολόγος

Μόνο από τη μπροστινή πόρτα η είσοδος σε λεωφορεία 20 γραμμών

19 Σεπτεμβρίου, 2024

Μόνο από τη μπροστινή πόρτα θα εισέρχονται στα λεωφορεία από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου οι επιβάτες σε 20 γραμμές αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ, στο πλαίσιο πιλοτικής δράσης, με πρωτοβουλία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού ‘Εργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), που έχει ως στόχο την πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής. Ο σχεδιασμός αναμένεται να επεκταθεί και σε άλλες λεωφορειακές γραμμές, αν κριθεί απαραίτητο, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του ΟΣΕΘ.

«Είναι γνωστό ότι ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται διαρκώς. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα φέρει νέα, καταλυτική βελτίωση στις μετακινήσεις. Ο επιβάτης και ο πολίτης πλέον μπορεί να ανταποδώσει με τη στήριξη του το έργο των αστικών μετακινήσεων και να πληρώνει το εισιτήριο του, που είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη. Ο ΟΣΕΘ, ως Αρχή Μεταφορών, θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το αρμόδιο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία, προκειμένου να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για σειρά παρεμβάσεων» ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας.

Οι λεωφορειακές γραμμές που εντάσσονται πρώτες στον σχεδιασμό είναι οι εξής: Νο 4 (Καλαμαριά-Χαριλάου), Νο 7 (Άγιος Ιωάννης-Πανεπιστήμιο), Νο 11Τ (Πυλαία-Χαριλάου), Νο 24 (Πλατεία Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα), Νο 26 (Καλλιθέα-Πλατεία Ελευθερίας), Νο 28 (Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο), Νο 30 (Τριανδρία-Αποθήκη), Νο 35 (Μετέωρα-Βενιζέλου), Νο 37 (Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου), Νο 38 (Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους), Νο 42 (Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου), Νο 43 (Τοπικό Ευόσμου), Νο 53 (Τοπικό Σίνδου), Νο 53 (Τοπικό Σίνδου- Γ’ Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ), Νο 59 (Τοπικό Πεύκων), Νο 60 (Πανόραμα-Νέο Πανόραμα), Νο 61 (Χορτιάτης-Διασταύρωση), Νο 90 (Μάλγαρα-Κουφάλια), Νο 91 (Τοπικό Λαγκαδά) και Νο 92 (Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα)._