Ο καλύτερος τρόπος για να αξιολογείς μια ηγεσία είναι α διερωτάσαι τι σφάλμα είναι ικανοί α κάνουν. Karl Popper, 1902-1994, Αγγλοαυστριακός φιλόσοφος

Με επιτυχία στέφθηκε η ειδική καμπάνια του ΕΟΤ και του ΞΕΕ για τον Βόλο και το Πήλιο

27 Μαρτίου, 2024

Με επιτυχία στέφθηκε η ειδική καμπάνια του ΕΟΤ και του ΞΕΕ για τον Βόλο και το Πήλιο που έτρεξε την περίοδο 22/12/2023 – 28/2/2024. Η καμπάνια η οποία διαμορφώθηκε σε συνεννόηση και με την Ένωση Ξενοδόχων Μαγνησίας, είχε σαν στόχο την τόνωση της εικόνας αλλά και του τουριστικού ρεύματος της περιοχής μετά τις καταστροφές που υπέστη από τις πλημμύρες.

Κεντρικό στοιχείο της καμπάνιας ήταν οι άνθρωποι του τόπου, με το σκεπτικό ότι η ομορφιά ενός προορισμού δεν περιορίζεται μόνο στα τοπία του, αλλά εντοπίζεται κυρίως στους ανθρώπους του. Το μήνυμα της καμπάνιας «Βόλος και Πήλιο. Έρχεσαι για την εμπειρία, ξαναέρχεσαι για τους ανθρώπους.»  είχε ως σκοπό να αποτυπώσει την ανθρωποκεντρική αυτή προσέγγιση απευθυνόμενο ευθέως στο συναίσθημα του δυνητικού ταξιδιώτη.

Το κοινό που στόχευε η καμπάνια ήταν οικογένειες με παιδιά που επιδιώκουν να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα καθώς και νεαρά ζευγάρια που επιθυμούσαν να ταξιδέψουν μετά την περίοδο των εορτών εκμεταλλευόμενοι τις χαμηλότερες τιμές και το καλύτερο επίπεδο υπηρεσιών. Εκτός των δημογραφικών χαρακτηριστικών, οι παραπάνω χρήστες αποτέλεσαν στόχο και βάση των ενδιαφερόντων τους όσον αφορά ταξιδιωτικούς προορισμούς, αλλά και με κριτήριο την ψηφιακή τους συμπεριφορά κατά την περιήγησή τους στο διαδίκτυο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα αποτελέσματα ξεπέρασαν τις προσδοκίες του ΕΟΤ με βάση τα στοιχεία που δόθηκαν στην δημοσιότητα. 

Με όχημα ένα πρωτότυπο διαφημιστικό βίντεο, ψηφιακές διαφημίσεις σε ιστοσελίδες και ραδιοφωνικό σποτ σε σταθμούς της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, η καμπάνια πέτυχε εξαιρετικά αποτελέσματα.

Στα social media Facebook και Instagram, τις διαφημίσεις είδαν 1.571,564 μοναδικοί χρήστες, ενώ στο ΤΙΚΤΟΚ το σποτ της καμπάνιας εμφανίστηκε 4,178,662 φορές σε 1,640,562 χρήστες.

Αντίστοιχα και στο Youtube, το σποτ προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού, αφού εμφανίστηκε 1,592,191 φορές σε 663,296 χρήστες.

Η θετική ανταπόκριση του κοινού  στα διαφημιστικά μηνύματα για το Βόλο και το Πήλιο είχε ως αποτέλεσμα αυτά να εμφανιστούν διπλάσιες φορές από το αναμενόμενο επιτυγχάνοντας αύξηση προβολών κατά 115% και 44% σε μεμονωμένους χρήστες σε όλες τις πλατφόρμες. Το υλικό που ξεχώρισε είναι το σποτάκι, του οποίου οι θεάσεις (video views) ξεπέρασαν κατά 31% την αρχική εκτίμηση.

Το βίντεο της καμπάνιας:

https://www.youtube.com/watchv=n1MjQrQMV-A

ΚΧΑ