Ο σύμβουλος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο, δήλωσε ότι ο Λίαμ Λόσον θα «τρέχει» το 2025 στη Φόρμουλα Ένα είτε με την ομώνυμη ομάδα, είτε με την «αδελφή» RB. Ο Νεοζηλανδός, ο οποίος πέρυσι αντικατέστησε σε πέντε γκραν πρι τον Ντάνιελ Ρικιάρντο που είχε σπάσει το χέρι του, εκτελεί φέτος χρέη αναπληρωματικού οδηγού στις δύο ομάδες. Ενόψει της εφετινής καλοκαιρινής διακοπής, υπήρξε φημολογία ότι ο Λόσον θα μπορούσε να πάρει θέση οδηγού από το κυριακάτικο γκραν πρι της Ολλανδίας, ωστόσο η Red Bull αποφάσισε να διατηρήσει τον Σέρχιο Πέρες πλάι στον τρις παγκόσμιο πρωταθλητή, Μαξ Φερστάπεν, στην κύρια ομάδα της, με τον Ρικιάρντο να συνεχίζει να «τρέχει» μαζί με τον Γιούκι Τσουνόντα στην RB.
Όμως, η κατάσταση με το συμβόλαιο του 22χρονου οδηγού και τη Red Bull σημαίνει ότι ο Λόσον πρέπει να πάρει θέση οδηγού αγώνων για το 2025, αλλιώς υπάρχει ο κίνδυνος να πάει σε άλλη ομάδα, μολονότι η σχετική απόφαση μπορεί να… περιμένει έως το τέλος του χρόνου. Ο Μάρκο, ωστόσο, σε συνέντευξή του στην αυστριακή εφημερίδα “Kleine Zeitung”, δήλωσε ότι «θα παρθεί μια απόφαση τον Σεπτέμβριο» και πως ο Λόσον «θα είναι σίγουρα σε ένα από τα μονοθέσιά μας την επόμενη χρονιά».
Δεδομένου ότι οι πιθανότητες ο Φερστάπεν να κάνει την… έκπληξη και να φύγει από τη Red Bull πριν την ολοκλήρωση του συμβολαίου του, το οποίο λήγει στο τέλος του 2028, μειώνονται και, με τον Τσουνόντα να έχει ήδη επιβεβαιωθεί ότι θα «τρέχει» τη νέα χρονιά με την RB, ένας από τους Πέρες και Ρικιάρντο θα πρέπει να κάνει… χώρο για τον Λόσον. Αξίζει να σημειωθεί ότι και ο Πέρες έχει συμβόλαιο που καλύπτει το 2025, ωστόσο… γλίτωσε μέσα στην καλοκαιρινή διακοπή τη θέση του, καθώς οι άνθρωποι της Red Bull ελπίζουν ότι θα ξαναβρεί τη φόρμα που έδειξε στους πρώτους αγώνες της σεζόν, ενόψει των επερχόμενων γκραν πρι, όπου έχει πραγματοποιήσει καλές εμφανίσεις στο παρελθόν και ειδικά σε Μόντσα και Μπακού. Εάν ο «Τσέκο» δεν καταφέρει να πλησιάσει το αναμενόμενο επίπεδο του Φερστάπεν στην προσεχή τριάδα αγώνων που αρχίζει με το κυριακάτικο γκραν πρι της Ολλανδίας στο Ζάντφορτ, η πίεση για τη θέση του Μεξικανού θα ενταθεί και πάλι.
Στο μεταξύ, ο Ρικιάρντο ετοιμαζόταν για την καλοκαιρινή διακοπή με την πιθανότητα ότι η Red Bull θα μπορούσε είτε να του δώσει… προαγωγή και να τον βάλει στη θέση του Πέρες, είτε να τον διώξει από την RB προς όφελος του Λόσον, ωστόσο αυτό το σχέδιο εγκαταλείφθηκε και η κατάσταση παρέμεινε ως είχε. Πάντως, ο Αυστραλός θα μπορούσε να επιστρέψει στη Red Bull για το 2025, ενώ και ο Τσουνόντα παραμένει στους… υποψήφιους «ομόσταυλους» του Φερστάπεν.