Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης μπαίνουν από σήμερα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με τα αρμόδια κλιμάκια να πραγματοποιούν ελέγχους για το εάν τηρείται η νομοθεσία περί της σήμανσης των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής».
Σύμφωνα με χθεσινές δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, στον τηλεοπτικό σταθμό Σκάι, ήδη τα προϊόντα που συμμετέχουν στη «μόνιμη μείωση τιμής» ξεπέρασαν τα 740, από 63 εταιρείες και σε 50 διαφορετικές κατηγορίες.
[φωτογραφία αρχείου]