Γενναιοδωρία είναι να δίνεις περισσότερα από όσα μπορείς. Υπερηφάνεια είναι να παίρνεις λιγότερα από όσα χρειάζεσαι. - Χαλίλ Γκιμπράν, 1883-1931, Λιβανοαμερικανός ποιητής & φιλόσοφος

Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για τη διάθεση της Alfa Romeo Junior

3 Ιουλίου, 2024

Η αναμονή για την ολοκαίνουργια Alfa Romeo Junior που τοποθετεί την μάρκα στην πιο δημοφιλή κατηγορία της ελληνικής αγοράς, την B-SUV, μόλις τελείωσε. Μέσα από τη δυναμική σχεδίαση και το απαράμιλλο οδηγικό ταπεραμέντο, η Junior έχει ως σκοπό να σφυρηλατήσει τη νέα γενιά Alfisti.

Κορυφαία έκδοση αποτελεί η Veloce, με το ηλεκτρικό σύστημα των 280 ίππων να υποστηρίζει τέλεια τα δυναμικά χαρακτηριστικά που τα έχουμε συναντήσει σε μοντέλα όπως στην 4C, στις Giulia-Stelvio Quadrifoglio, στην Giulia GTA και στην 33 Stradale. Στοιχεία όπως το μπλοκέ διαφορικό, η χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 25 mm σε σχέση με τις υπόλοιπες Junior, η κρεμαγέρα με λόγο 14,6:1, οι 20άρες ζάντες και τα φρένα με τους τεράστιους δίσκους και τις μονομπλοκ τετραπίστονες δαγκάνες, καθιστούν τη Junior Veloce ξεχωριστή έκδοση.

Στην υβριδική έκδοση των 136 ίππων το σύστημα κίνησης αποτελείται από έναν αποδοτικό κινητήρα βενζίνης με τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργία στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Στο τελευταίο βρίσκεται ενσωματωμένος ένας 48V ηλεκτρικός κινητήρας με ισχύ 21 kW, που υπό συνθήκες χαμηλού φορτίου εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για μέγιστη οικονομία.

Οσον αφορά την ηλεκτρική έκδοση χρησιμοποιεί ένα πολύ εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα με «Hybrid Synchronous» κινητήρα, ισχύ 156 ίππων και μέση αυτονομία που αγγίζει τα 410 χιλιόμετρα. Η μπαταρία έχει μικτή χωρητικότητα 54 kWh και η μέγιστη ισχύς φόρτισης που υποστηρίζει στο συνεχές ρεύμα (DC) είναι τα 100 kW ενώ στο εναλλασσόμενο τα 11 kW.

Με σχεδίαση που αποτελεί ωδή στο αξεπέραστο ιταλικό στιλ, η Junior ξεχωρίζει από κάθε άλλο B-SUV και έχει μοναδική ταυτότητα. Το εσωτερικό της ξεχωρίζει για την προσοχή στην λεπτομέρεια, τα ποιοτικά υλικά και την υψηλή εργονομία, ενώ ιδιαίτερο βάρος έχει δοθεί και στο σχεδιασμό σπορ θέσης οδήγησης. Παράλληλα οι χώροι επιβατών είναι πολύ καλοί και εκείνος για τις αποσκευές φτάνει τα 415 λίτρα.

Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στη χώρα μας στις αρχές του φθινοπώρου με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τιμοκατάλογο που ξεκινάει από τα 29.900 ευρώ για την υβριδική έκδοση των 136 ίππων. Εξίσου ενδιαφέρουσα είναι και η ηλεκτρική των 156 ίππων που ξεκινάει από τα 30.900 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3».

Κ.Π.