Η συντριπτική πλειονότητα των κενών εκπαιδευτικών που έχουν διαπιστωθεί στα σχολεία της Κεντρικής Μακεδονίας εκτιμάται από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης ότι θα καλυφθεί μέσα από τις προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών (β’ φάσης), που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα από το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού.
«Σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό το υπουργείο ανταποκρίθηκε για την κάλυψη των κενών στις διευθύνσεις μας, για τα οποία αποστείλαμε τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης, σημειώνοντας ότι τα όποια κενά προκύπτουν σχετίζονται με άδειες που δηλώνονται με την ανάληψη καθηκόντων ή εκπαιδευτικούς που δεν παρουσιάζονται και κινούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες αναπλήρωσής τους.
Σε ό,τι αφορά τα σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη Συκιά στη Χαλκιδικής, όπου σύμφωνα με την Ομοσπονδία Γονέων και Κηδεμόνων Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας «στο Γυμνάσιο Συκιάς λείπουν Φιλόλογος, Μαθηματικός, Φυσικός, Θεολόγος, Οικονομίας, Τεχνολογίας, Αγγλικών, Γερμανικών, Γυμναστής, Μουσικής, Εικαστικών και στο Λύκειο Συκιάς λείπουν Φιλόλογος, Μαθηματικός, Φυσικός, Θεολόγος, Οικονομίας, Αγγλικών, Γερμανικών, Γυμναστής», ο κ. Κόπτσης διευκρίνισε ότι «τη Δευτέρα, εφόσον παρουσιαστούν και αναλάβουν όλοι όσοι προσλήφθηκαν, τα κενά στα σχολεία της Συκιάς θα έχουν καλυφθεί σε ποσοστό μεγαλύτερο του 95%».
Στους πίνακες με τους 8.763 αναπληρωτές, την πρόσληψη των οποίων ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, περιλαμβάνονται τα ονόματα 106 καθηγητών που τοποθετούνται σε σχολεία της διεύθυνσης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Χαλκιδικής. Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Παρασκευή 11 έως και τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα, όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.
Σημειώνεται ότι ο κ. Κόπτσης επισκέφθηκε σήμερα δημοτικά, γυμνάσια, γενικά λύκεια, ΕΠΑΛ και ειδικά σχολεία στη Γαλάτιστα και τον Πολύγυρο, όπου συνομίλησε με τους συλλόγους των διδασκόντων και τους εκπροσώπους των συμβουλίων των μαθητών.
Σ.Α.
φωτ.αρχείου