"Αν διεξαχθεί τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος, ο τέταρτος θα γίνει με ρόπαλα."'Αλμπερτ Αϊνστάιν, 1879-1955, Γερμανοεβραίος φυσικός  

Intrafashion: Αναλαμβάνει την ανάπτυξη των «Terranova» και «Calliope» στην ελληνική αγορά

Ο Όμιλος Intrafashion ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνίας αποκλειστικής αντιπροσώπευσης και εμπορικής ανάπτυξης με τον ιταλικό Όμιλο Teddy για τα brands «Terranova» και «Calliope». Ο Όμιλος Teddy διαθέτει παρουσία σε 40 χώρες με περίπου 1.000 καταστήματα. 
Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση: «η πολυετής συμφωνία προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας καθώς και τα μη αποκλειστικά για το σύνολο της ελληνικής επικράτειας». 
Εγκαινιάζοντας τη  νέα αυτή στρατηγική συνεργασία, ο Όμιλος Intrafashion παρουσίασε στα τέλη του Απριλίου 2024, το νέο “flag ship store” της «Terranova», στο κέντρο της Αθήνας. Πρόκειται για ένα κατάστημα που εκτείνεται σε 4 επίπεδα, με συνολικούς χώρους πώλησης που υπερβαίνουν τα  500 τ.μ. 
Η νέα στρατηγική συνεργασία με τον Όμιλο Teddy αποτελεί ορόσημο για τον Όμιλο Intrafashion, σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση. Μέσω διαρκών επενδύσεων, ο Όμιλος Intrafashion διευρύνει το φάσμα των προσφερόμενων προϊοντικών συλλογών, με επιλογές που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Αυτή η διαρκής ανάπτυξη και προσαρμογή στις εξελίξεις της αγοράς ενισχύει τη θέση του, εξασφαλίζοντας τη συνεχή ικανοποίηση των πελατών και τη διατήρηση μιας δυναμικής παρουσίας στην αγορά.
Όπως δήλωσε ο Δημήτρης Ματεμτζής, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος του Intrafashion Group:«Η σημαντική αυτή εμπορική συμφωνία εντάσσεται στο ευρύ πλαίσιο της αναπτυξιακής πολιτικής μας και στοχεύει όχι μόνο στην περαιτέρω οικονομική ενίσχυση του Ομίλου, αλλά κυρίως στο στρατηγικό στόχο διεύρυνσης και εδραίωσης του λιανικού μας αποτυπώματος στην ελληνική αγορά ένδυσης, με μόχλευση ισχυρών συνεργασιών στη λειτουργία της Intrafashion και της TeddyGroup. Κυρίως όμως αντικατοπτρίζει αρκετά κοινά σημεία εταιρικής κουλτούρας και στόχων που θέτουν τις βάσεις μιας μακρόπνοης και αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας».