Μια εποχή αποκαλείται Σκοτεινή όχι επειδή το φως δεν μπορεί να λάμψει, αλλά επειδή ο άνθρωποι αρνούνται να το δουν. James Alber Michener, 1907-1997, Αμερικανός συγγαφέας

Η Peugeot συμπληρώνει την γκάμα των ηλεκτρικών με το νέο E-408

2 Οκτωβρίου, 2024

Το Peugeot 408 από την πρώτη στιγμή που πρωτοπαρουσιάστηκε κατάφερε να ξεχωρίζει με τη δυναμική σιλουέτα, την ανυψωμένη θέση οδήγησης, την κομψότητα και την premium πολυτέλεια. Με συνολικό μήκος 4,69 μ. και πλάτος 1,85 μ. (με τους καθρέπτες διπλωμένους), το γαλλικό μοντέλο χρησιμοποιεί την πολυενεργειακή πλατφόρμα E-EMP2 (Efficient Modular Platform), γνωστή για το μεγάλο μήκος του μεταξονίου 2,79 μ.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχει γενναιόδωρες διαστάσεις στο εσωτερικό, ενώ επιτρέπει την εγκατάσταση της μπαταρίας στο κάτω μέρος του οχήματος, κάτω από το πάτωμα και ανάμεσα στους τροχούς, διατηρώντας έτσι τον χώρο της καμπίνας και χαμηλώνοντας το κέντρο βάρους για δυναμική οδική συμπεριφορά.

Τα δύο συστήματα κίνησης, Plug in Hubrid 180 e-EAT8 και Plug in hybrid 225 e-EAT8, σηματοδότησαν το πρώτο βήμα στον εξηλεκτρισμό του 408. Νωρίτερα φέτος, το Hybrid 136 e-DCS6 εντάχθηκε στη σειρά 408. Το νέο E-408 ανεβάζει την ηλεκτρική στρατηγική στο επόμενο επίπεδο με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών, ισχύος 157 kW/210 ίππων σε συνδυασμό με μια μπαταρία 58,2 kWh (ωφέλιμη).

Η κυκλοφορία του μοντέλου θα γίνει στις αρχές του 2025 και ουσιαστικά θα βοηθήσει την γαλλική εταιρεία στην προσπάθεια του εξηλεκτρισμού. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Μυλουζ της Γαλλίας.

Κ.Π.