Όταν κάποιος με πείρα συναντά κάποιον με λεφτά, σύντομα αυτός με την πείρα θα έχει τα λεφτά και αυτός με τα λεφτά θα έχει την πείρα. - Estee Lauder (1908-2004, Αμερικανίδα επιχειρηματίας)

Η παραλία, η αρχιτεκτονική και το φαγητό της πόλης σε ψηφιακή καμπάνια του Οργανισμού Τουρισμού

24 Ιανουαρίου, 2024

  Η παραλία, η αρχιτεκτονική και το φαγητό της Θεσσαλονίκης κυριαρχούν σε ψηφιακή καμπάνια του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, που δημιουργήθηκε με στόχο την ενίσχυση του City Break προϊόντος της πόλης. Η καμπάνια υλοποιήθηκε σε συνεργασία του Οργανισμού με τη Marketing Greece και την AEGEAN και περιλαμβάνει τρία citywalks videos και έξι reels, τα οποία παρουσιάζουν τη ζωντάνια της πόλης, τα πιο ελκυστικά σημεία της και τους φιλόξενους Θεσσαλονικείς.

   Το πρώτο video «The Street Food and Open Markets» εστιάζει στη γαστρονομική υπεροχή της πόλης. Το video ταξιδεύει τον θεατή σε ένα food tour με δεκάδες στέκια για νόστιμο φαγητό στο χέρι, urban και μοντέρνας αισθητικής χώρους, ανοικτές αγορές με τοπικά προϊόντα και μοναδικές γαστριμαργικές εμπειρίες.

   Το video «The Architecture» προσκαλεί τον ταξιδιώτη σε ξεχωριστές διαδρομές με φόντο τα διατηρητέα νεοκλασικά που μετατράπηκαν σε χώρους εστίασης, τη μακεδονίτικη αρχιτεκτονική της Άνω Πόλης, τις ιστορικές βίλες που φιλοξενούν εκθέσεις, τα αρχαιολογικά μνημεία, τα μοντέρνα κτίρια και τους creative χώρους.

   Τέλος, το «The Waterfront» εστιάζει στο μεγάλο της πλεονέκτημα, την παραλία της πόλης που αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των κατοίκων της και πόλο έλξης για τους επισκέπτες.

   Παράλληλα, με στόχο τη διείσδυση στα πιο νεανικά κοινά, δημιουργήθηκαν έξι video reels, που προωθήθηκαν κυρίως στο Tik Tok και το Instagram. Βασισμένα στην ιδέα του ρυθμού της πόλης («Vibing Thessaloniki»), τα 6 video reels, ενδυναμώνουν το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας και ακολουθώντας τα social media trends προσελκύουν το ενδιαφέρον του κοινού. Oι 11 social media αναρτήσεις είχαν 1.757.848 reach και τα 21 instagram stories είχαν 848.325 views. H καμπάνια συγκέντρωσε 1.849.300 και 760.185 views σε Tik Tok και YouTube αντίστοιχα.

   Σε δηλώσεις, της η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου επισήμανε ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ αποτελεί βασικό στοιχείο της σύγχρονης στρατηγικής προβολής της Θεσσαλονίκης με στόχο την προσέγγιση ενός παγκόσμιου κοινού.