Η τραγουδίστρια των Blondie, Ντέμπι Χάρι μίλησε για την κινηματογραφική της καριέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Ρότερνταμ.
«Δεν μιλάω πραγματικά με ευχέρεια για τη βιομηχανία του κινηματογράφου, αλλά είχα την τύχη να πάρω σενάρια από τους σκηνοθέτες που θαυμάζω και εμπιστεύομαι και που με τρομάζουν λίγο. Είναι μια μικρή επιλογή από ενδιαφέρουσες ταινίες που είναι λίγο περίεργες. Υποθέτω ότι η παραδοξότητά μου ταιριάζει σε αυτή» τόνισε η Αμερικανίδα τραγουδίστρια, σύμφωνα με το Variety.
Τίποτα δεν ήταν πιο παράξενο, όπως είπε, από το «Videodrome» του Ντέβιντ Κρόνενμπεργκ. «Δεν ξέραμε τι ήταν το “εικονικό”. Δεν είχαμε κανέναν όρο για αυτό τότε. Δεν ξέραμε πως ήταν ο χαρακτήρας μου, αλλά ξέραμε ποια ήταν και τι έκανε στους άλλους. Νομίζω ότι ο Τζίμι Γουντς είχε περισσότερο πρόβλημα με αυτό από μένα. Ας το παραδεχτούμε: Ο Κρόνενμπεργκ είναι εκεί έξω και ήταν πάντα» είπε.
«Δεν είχε τέλος η ταινία και μερικοί άνθρωποι ήταν αρκετά αγχωμένοι με αυτό. Πραγματικά είπαν στον Ντέιβιντ: “Τι θα συμβεί!;”» Αλλά η ιδέα ήταν να συνεργαστείς με τον Κρόνενμπεργκ» σημείωσε.
Πριν από την ταινία «Videodrome», η Χάρι είχε ρόλο στην ταινία «Union City» του Μάρκους Ράιχερτ.
«Η ταινία προβλήθηκε στις Κάννες και μετά θάφτηκε. Δεν υπήρχε σωτηρία μετά από αυτό. Είμαι χαρούμενη που τα κατάφερα, αλλά ήταν αυτός που υπέφερε» είπε η Ντέμπι Χάρι. Αργότερα συναντήθηκαν ξανά σε μια κινηματογραφική εκδοχή του θεατρικού του έργου «Percy Lifar» που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ λόγω του θανάτου του.
«Είχα ένα αίσθημα χαράς όταν ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα και μπορείτε να το πάρετε όπως θέλετε. Λίγες μέρες αργότερα, έφυγε και η ταινία εξαφανίστηκε. Δεν είδα ποτέ ούτε μία σκηνή. Θα ήθελα να τη δω; Ναι – πριν την δουν όλοι» ανέφερε.