Αν οι θεοί ήθελαν να ψηφίζουν οι άνθρωποι, θα μας έδιναν υποψηφίους - Χάουαρντ Ζιν

Η κρουαζιέρα, το film office και ο ιστορικός τουρισμός στο νέο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας

14 Δεκεμβρίου, 2023

Η κρουαζιέρα, το film office της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και ο ιστορικός τουρισμός περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, στο νέο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας που αφορά το 2024 και εγκρίθηκε σήμερα από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας. 
    Αναφερόμενη στον κλάδο της κρουαζιέρας η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Όλγα Χριστίνα Γούλα επισήμανε ότι το 2022 ήρθαν 61 κρουαζιερόπλοια στη Θεσσαλονίκη ενώ το 2023 68 και του χρόνου αναμένονται περισσότερα. Σε ό,τι αφορά τον ιστορικό τουρισμό ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στον τουρισμό ιστορικής μνήμης κάνοντας λόγο για επέκταση των σχετικών δράσεων με στόχο και την ανάδειξη της νεότερης ελληνικής ιστορίας. Για τον χώρο των οπτικοακουστικών παραγωγών σημείωσε ότι το film office την περασμένη τριετία επέδειξε πολύ σημαντικό έργο ενώ προανήγγειλε υποστηρικτικές δράσεις προβολής του γραφείου με στόχο την προσέλκυση νέων κινηματογραφικών παραγωγών. 
    Στο σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας για την νέα χρονιά περιλαμβάνονται ακόμη η συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις και στα σημαντικότερα φεστιβάλ κινηματογράφου, η προβολή του γαστρονομικού τουρισμού, των μακεδονικών προϊόντων και της μακεδονικής κουζίνας, η ανάδειξη του αθλητικού τουρισμού και των αθλητικών υποδομών της Κεντρικής Μακεδονίας και η διοργάνωση αθλητικών γεγονότων. Παράλληλα αναμένονται η διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για την απόκτηση εμπειριών από ανθρώπους του τουρισμού, ο σχεδιασμός, η παραγωγή και προμήθεια προωθητικού υλικού αλλά και η διαχείριση της ιστοσελίδας και του λογαριασμού των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της Περιφέρειας ειδικά στον τομέα του τουρισμού. 
    Σε ό,τι αφορά την συνδιαφήμιση, η αντιπεριφερειάρχης τόνισε ότι είναι κάτι καινούριο ενώ όπως είπε, σύμφωνα με τη σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση πλέον υπάρχει η δυνατότητα συνεργασίας δημοσίου και ιδιωτικού τομέα και συνεργασίας της Περιφέρειας με αεροπορικές εταιρείες, μέσα μαζικής ενημέρωσης και άλλους εξειδικευμένους εταίρους της τουριστικής αγοράς.
Π.Γ.