Οι σκέψεις είναι οι σκιές των συναισθημάτων μας - πάντα σκοτεινότερες, κενότερες και απλούστερες. - Friedrich Nietzsche, 1844-1900, Γερμανός φιλόσοφος

Η καμπάνια του Jil Sander είναι επικεντρωμένη στο παρόν

11 Μαρτίου, 2024

Δεν έχει σημασία η εποχή ή η χρονιά, το όραμα των Lucie και Luke Meier για τον Jil Sander είναι επικεντρωμένο στην απόδοση της ακλόνητης κομψότητας. Πρόσφατα, οι σχεδιαστές παρουσίασαν τη νέα τους συλλογή για το brand στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, με υπερμεγέθεις σιλουέτες και νότες γλυπτικής.

Στην καμπάνια για τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 οι σχεδιαστές εστίασαν σε αυτά τα στοιχεία και στις εικόνες και απομακρύνονται από το παρελθόν και το μέλλον – αποφασίζοντας να επικεντρωθούν ολόψυχα στο παρόν.