Η Ford αποκάλυψε σήμερα το νέο Kuga, ένα SUV που είναι σχεδιασμένο για να υποστηρίζει τις καθημερινές δραστηριότητες έχοντας τολμηρή σχεδίαση, έξυπνες τεχνολογίες και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.
Το νέο μοντέλο αποτελεί συνέχεια του πλάνου της Ford προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιο οχημάτων στην Ευρώπη έως το 2035. Ξεχωρίζει για τη νέα εμπρός όψη του, με την τολμηρή σχεδίαση της μάσκας να πλαισιώνεται από μια μπάρα φώτων LED. Διαθέτει φουσκωμένο καπό και έντονες ακμές. Η νέα σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων, που θυμίζει ανεστραμμένο μπαστούνι του χόκεϊ, συμπληρώνει τη συνολική αισθητική των προβολέων, ενώ η χαρακτηριστική πινελιά στο πίσω μέρος είναι ένα προστατευτικό στοιχείο χαμηλά στον προφυλακτήρα στο χρώμα του πάγου. Ο νέος διαχύτης αέρα και η απουσία λαβής για την πίσω πόρτα ολοκληρώνουν τη νέα εμφάνιση.
Στο εσωτερικό συνεχίζει να προσφέρει κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας. Το λιτό εσωτερικό με τους λιγότερους φυσικούς διακόπτες μειώνει την διάσπαση της προσοχής του οδηγού. Ταυτόχρονα, τα βασικά χειριστήρια είναι εργονομικά τοποθετημένα, ενώ όλες οι πληροφορίες παρέχονται με ευδιάκριτο τρόπο. Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να μετακινούνται σε μια διαδρομή 140 mm και να προσφέρουν πάνω από 1 μέτρο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών ή έως και 553 λίτρα στο χώρο αποσκευών.
Τόσο το νέο Kuga Plug-In Hybrid όσο και το Kuga Hybrid AWD (FHEV) επωφελούνται από έναν μεγαλύτερο ηλεκτροκινητήρα και ένα αναβαθμισμένο power-split αυτόματο κιβώτιο. Σε επίπεδο επιδόσεων, το Kuga Plug-In Hybrid έχει επιτάχυνση 0-100χλμ/ώρα σε 7,3 δευτερόλεπτα, ενώ τόσο το Kuga Plug-In Hybrid όσο και το Kuga Hybrid AWD προσφέρουν την καλύτερη στην κατηγορία τους ικανότητα ρυμούλκησης που είναι αυξημένη πάνω από 30%, φτάνοντας τα 2.100 κιλά.
Το Kuga Plug-In Hybrid συνδυάζει την αποδοτικότητα και την εκλεπτυσμένη λειτουργία ενός ηλεκτροκίνητου συστήματος κίνησης με την αυτονομία και την ελευθερία που προσφέρει ένας εξελιγμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης. Ο βενζινοκινητήρας των 2,5 λίτρων της Ford, ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, ο ηλεκτροκινητήρας, η γεννήτρια και η μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 14,4 kWh αποδίδουν 243 ίππους. Οι πιστοποιημένες εκπομπές CO2 είναι 20-28γρ/χλμ και η κατανάλωση καυσίμου 0,9-1,2 λίτρα/100χλμ, ενώ η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία ανέρχεται σε 60-69 χιλιόμετρα.
Το νέο Kuga Hybrid διαθέτει ένα αυτοφορτιζόμενο σύστημα κίνησης FHEV με δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο εκδόσεις, με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Ford Intelligent All-Wheel Drive. Ο βενζινοκινητήρας των 2,5 λίτρων συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου εξασφαλίζοντας πιστοποιημένες τιμές εκπομπών CO2121-146 γρ/χλμ (WLTP) και κατανάλωση καυσίμου 5,3-6,4 λίτρα/100χλμ. Η αυτονομία του Kuga Hybrid φτάνει έως και τα 900 χιλιόμετρα με ένα μόνο ρεζερβουάρ καυσίμου. Το προηγμένο υβριδικό σύστημα του μοντέλου είναι σε θέση να εξασφαλίσει έως 64% αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση στην πόλη. Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα 1.5L EcoBoost της Ford, ο οποίος προσφέρει απόδοση 150 ίππους, κατανάλωση 6,3-7,2 λίτρα/100χλμ και εκπομπές CO2 144-163 γρ/χλμ.
Το νέο Kuga θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας και η πώλησή του ξεκινάει άμεσα.
Κ.Π.