Η θεωρία μου είναι ότι η θεμελιώδης πηγή συγκρούσεων στο νέο κόσμο δεν θα είναι πρωτίστως ιδεολογική ή οικονομική. Ο μεγάλοι διχασμοί στην ανθρωπότητα και οι κύριοι λόγοι συγκρούσεων θα είναι πολιτισμικοί. Samuel P. Huntington, 1927-2008, Αμερικανός πολιτικός επιστήμονας

Η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισ. δολάρια

21 Δεκεμβρίου, 2023

Η Hyundai ανακοίνωσε ότι η αξία του brand Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην κατάταξη «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη.

Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος. Η μάρκα ανέβηκε από την 35η στην 32η θέση της κατάταξης και κατέχει την 6η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών – βασισμένη κατά κύριο λόγο στην επιταχυνόμενη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση και το όραμα της μελλοντικής κινητικότητας της Hyundai.

Η θετική αξιολόγηση της Interbrand αποδίδεται στις δραστηριότητες της μάρκας σχετικά με την ισότητα και τη βιωσιμότητα καθώς και την ευελιξία της στην ανταπόκριση των μεταβαλλόμενων αναγκών των καταναλωτών.

K.Π.