Η Formula 1 απέρριψε την πρόταση του Αμερικανού Μίκαελ Αντρέτι και της Cadillac να ενταχθούν στους αγώνες το 2025 ή το 2026, αλλά άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο εισδοχής το 2028.
Η προσπάθεια του Αντρέτι να γίνει η 11η ομάδα της F1 είχε εγκριθεί από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA)-το διοικητικό όργανο της F1-τον Οκτώβριο.
Ωστόσο, η F1 απέρριψε τελικά την πρόταση Αντρέρι-Κάντιλακ επειδή «δεν πίστευε ότι ο υποψήφιος θα ήταν ανταγωνιστικός συμμετέχων» και ότι η προσθήκη μιας 11ης ομάδας «δεν θα πρόσθετε αξία από μόνη της».
Έτσι η F1 θα παραμείνει σε 10 ομάδες και 20 οδηγούς για τουλάχιστον τα επόμενα τέσσερα χρόνια.
Η F1 άφησε την πόρτα ανοιχτή για το 2028, δίνοντας περισσότερο χρόνο στη General Motors – ιδιοκτήτρια της Cadillac – να αναπτύξει τους δικούς της κινητήρες. Η GM είπε ότι σχεδιάζει να έχει έτοιμο κινητήρα F1 για τη σεζόν του 2028.
Ο 61χρονος Αντρέτι είναι γιος του Μάριο Αντρέτι, ο οποίος κέρδισε το πρωτάθλημα F1 το 1978.
Η εταιρεία του Μίκαελ Αντρέτι, Andretti Autosport, έχει κερδίσει τέσσερα πρωταθλήματα IndyCar Series και πέντε αγώνες Indianapolis 500.
Η προηγούμενη επιτυχία και η αναγνώριση του ονόματος της οικογένειας Αντρέτι δεν ήταν αρκετά για να επηρεάσουν τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων στη F1:
«Ενώ το όνομα Αντρέτι φέρει κάποια αναγνώριση για τους οπαδούς της F1, η έρευνά μας δείχνει ότι η F1 θα προσέφερε αξία στη μάρκα Andretti και όχι το αντίστροφο», αναφέρεται σε δήλωση της F1.
Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει αμερικανική ομάδα στην F1, αν και ο Λόγκαν Σάρτζεντ οδηγεί για τη Williams Racing.
Α. Βαζογιάννης