Ο ηγέτης πρέπει να είναι πρακτικός και ρεαλιστής, πρέπει όμως να μιλάει σαν οραματιστής και ιδεολόγος - Έρικ Χόφφερ

ΕΣΑ και ΟΠΑ βραβεύουν τις κορυφαίες επιχειρήσεις στην εμπειρία του πελάτη

8 Ιουνίου, 2024

Πεδίο ανάδειξης των καλύτερων πρακτικών στην εξυπηρέτηση των πελατών και στην ενίσχυση των δεσμών της Ακαδημαϊκής κοινότητας με την αγορά θα αποτελέσει η εκδήλωση του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών και του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών που θα πραγματοποιηθεί στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων την Τετάρτη 12 Ιουνίου 2024.
Σημειώνεται ότι στον διαγωνισμό συμμετέχουν, δωρεάν, εμπορικές επιχειρήσεις οι οποίες διατηρούν είτε φυσικό, είτε ψηφιακό κατάστημα ή, συνδυασμό των δύο. Στόχος  του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και βράβευση των επιχειρήσεων εκείνων που βάζουν στο επίκεντρο τον καταναλωτή και προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες τους μέσα από τα φυσικά και ψηφιακά καταστήματά τους.
Τα βραβεία,  Retail Customer Experience Awards, δίνονται δεύτερη χρονιά και όπως τονίζεται από τους διοργανωτές,  η συγκεκριμένη διοργάνωση αποτελεί έναν πανηγυρικό εορτασμό της καινοτομίας και της διάκρισης στο κλάδο του λιανικού εμπορίου.
Θα υπάρξουν επίσης τιμητικές βραβεύσεις και την εκδήλωση θα τιμήσουν με την παρουσία τους προσωπικότητες του πολιτικού και του επιχειρηματικού χώρου της χώρας.
Η καινοτομία του εγχειρήματος είναι ότι η ανάδειξη των νικητών έγινε με αρχική αξιολόγηση από ομάδες τελειόφοιτων και μεταπτυχιακών φοιτητών, ακολουθώντας οδηγίες και κριτήρια αξιολόγησης που τέθηκαν από τους ακαδημαϊκούς υπεύθυνους ανά ενότητα.
Τέλος, στην ίδια εκδήλωση, οι λιανέμποροι θα έχουν την ευκαιρία να πραγματοποιήσουν και  επιχειρηματικές συναντήσεις.