Αυτοί που καθιστούν μια ειρηνική επανάσταση αδύνατη, κάνουν μια βίαιη επανάσταση αναπόφευκτη “Τζων Κέννεντυ (1917-1963) Αμερικανός πρόεδρος”

Δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τον Όμιλο Sanoptis με αφορμή την Παγκόσμια Εβδομάδα Γλαυκώματος

6 Μαρτίου, 2024

Ο Όμιλος Sanoptis, με τις Ιδιωτικές Μονάδες Ημερήσιας Νοσηλείας, LaserVision στην Αθήνα και Ophthlamica στη Θεσσαλονίκη, που ανήκουν στο δίκτυό του στην Ελλάδα, ανακοίνωσε ότι αναλαμβάνει την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ευαισθητοποίησης του κοινού για το 2024, για την πρόληψη και προαγωγή της οφθαλμικής υγείας. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα ξεκινά τον Μάρτιο 2024, με αφορμή την Παγκόσμια Εβδομάδα Γλαυκώματος (10 έως 16 Μαρτίου) και αποτελεί μία οργανωμένη και μακροπρόθεσμη καμπάνια πρόληψης οφθαλμολογικών παθήσεων.

Συγκεκριμένα από τη Δευτέρα 11 έως και την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024, θα παρέχεται ειδική προνομιακή προσφορά προληπτικού ελέγχου γλαυκώματος στην προνομιακή τιμή των 80 € , η οποία θα περιλαμβάνει Tονομέτρηση (μέτρηση της ενδοφθάλμιας πίεσης), Τομογραφία συνοχής (OCT) οπτικού νεύρου και κλινική εκτίμηση από οφθαλμίατρο.

Επιπλέον, το Σάββατο 16 Μαρτίου 2024, με την κορύφωση της εβδομαδιαίας καμπάνιας ευαισθητοποίησης για το Γλαύκωμα, στην Ophthalmica στη Θεσσαλονίκη θα πραγματοποιηθούν δωρεάν εξετάσεις τονομέτρησης,

Όλες οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού και βάσει διαθεσιμότητας. Χρήσιμες πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους, σχετικά με τη διαδικασία προγραμματισμού των προληπτικών εξετάσεων γλαυκώματος, είναι διαθέσιμες στα επίσημα sites των δύο μονάδων, LaserVision και Ophthalmica.

Η παραπάνω πρωτοβουλία αποτελεί μόνο έναν από τους άξονες της ευρύτερης καμπάνιας ευαισθητοποίησης του Ομίλου Sanoptis για την αξία του προληπτικού ελέγχου στην οφθαλμολογία, αφού θα ακολουθήσουν κι άλλες στοχευμένες δράσεις με προνομιακά πακέτα μαζικών οφθαλμολογικών ελέγχων (check ups) και ειδικών διαγνωστικών εξετάσεων, ενημερώσεις του κοινού με διαδικτυακά εκπαιδευτικά προγράμματα – σεμινάρια και Live Q&As σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Αφορμή ξανά κατά τη διάρκεια του έτους, μεταξύ άλλων σημαντικές ημερομηνίες όπως η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας (7 Απριλίου), η Παγκόσμια Ημέρα Όρασης – κατά της τύφλωσης (10 Οκτωβρίου), η Παγκόσμια Ημέρα Κερατόκωνου (10 Νοεμβρίου) και η Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη (14 Νοεμβρίου).

Πρόκειται για μια συντονισμένη προσπάθεια, που θα διαρκέσει όλο το 2024 με στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού, κυρίως σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και άλλες γεωγραφικές περιοχές.

Πρωταρχικός στόχος του Ομίλου Sanoptis με την εν λόγω συντονισμένη εκστρατεία είναι να τονιστεί η τεράστια σημασία των τακτικών οφθαλμολογικών ελέγχων για την πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση σοβαρών οφθαλμολογικών παθήσεων, οι οποίες στην περίπτωση που παραμείνουν αδιάγνωστες, είναι σε θέση πιθανά να οδηγήσουν σε μερική ή ολική απώλεια όρασης. Επιπλέον, κρίνεται εξαιρετικά σημαντικό να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για τον προληπτικό οφθαλμολογικό έλεγχο (check up), καθώς και να αναδειχθεί η έννοια της τακτικής επίσκεψης στον οφθαλμίατρο.

Ο Όμιλος Sanoptis, έχοντας θέσει την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως αναπόσπαστο κομμάτι του στρατηγικού σχεδιασμού, θα υλοποιεί στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες που θα διευκολύνουν την πρόσβαση συνανθρώπων μας σε υπηρεσίες οφθαλμικής υγείας και θα παροτρύνουν την πρόληψη.

«Η οφθαλμική υγεία είναι ζωτικής σημασίας. Η πρόληψη είναι το κλειδί για την προστασία και τη θωράκιση της όρασης. Μέσα από τη συγκεκριμένη δυναμική εκστρατεία δεσμευόμαστε να ενδυναμώσουμε τη σημασία των τακτικών ελέγχων για την έγκαιρη διάγνωση «ύπουλων» οφθαλμικών παθήσεων που μπορεί δυνητικά να οδηγήσουν σε μερική ή ολική απώλεια όρασης» δήλωσε η κα Irmi Huber, Country Manager Greece του Ομίλου Sanoptis.