Σε λειτουργία τίθεται από τον δήμο Θεσσαλονίκης το πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο 15192, στο πλαίσιο της ευχερέστερης επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του δήμου.
Η νέα τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργεί καθημερινά (Δευτέρα – Παρασκευή), από τις 08.00 έως τις 17.00, και θα αφορά στην καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του δήμου (καθαριότητα, απομάκρυνση ογκωδών, πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ). Τα αιτήματα στη συνέχεια θα προωθούνται προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και, όπως αναφέρει σχετικό δελτίο Τύπου του δήμου Θεσσαλονίκης, αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους.