Οι άνθρωποι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν όσο δεν έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν - Βωβενάργκ

Carlos Paredes: Ψήφος εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό και το μέλλον του

4 Φεβρουαρίου, 2024

Ψήφο εμπιστοσύνης στον ελληνικό τουρισμό και στο μέλλον του δίνει ένας από τους κορφαίους ομίλους στον κόσμο που δραστηριοποείται στον κλάδο της φιλοξενίας, της Hyatt Hotels Corporation. Μιλώντας στο Αθηναϊκό Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Carlos Paredes – Διευθυντής Ανάπτυξης των Ξενοδοχείων της Hyatt Hotels Corporation στην περιοχή EMEA υπογραμμίζει ότι το μέλλον του ελληνικού τουρισμού φαίνεται να έχει τεράστιες δυνατότητες με την Hyatt να δηλώνει έτοιμη να συμβάλλει θετικά στην ανθεκτικότητα αλλά και στην ευημερία του ελληνικού τουρισμού.

         Μέχρι σήμερα η Hyatt έχει κάνει σημαντικά βήματα στην ελληνική αγορά, η οποία, όπως τονίζει ο Carlos Paredes, αποτελεί προτεραιότητά της λόγω των άφθονων ευκαιριών που προσφέρει για την επέκταση του μοντέλου Luxury All-Inclusive. Η σημερινή παρουσία στην Ελλάδα, σφραγίζεται με τα Grand Hyatt Athens, Hyatt Regency Thessaloniki, AluaSoul Zakynthos, Dreams Corfu Resort & Spa, Magma Resort Santorini. Για το 2024 η Hyatt Hotels Corporation πρετοιμάζει το άνοιγμα του Zoëtry Halkidiki, που αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του τον Μάιο του 2024. Το πολυτελές resort θα περιλαμβάνει 104 δωμάτια και θα προσφέρει μια εξαιρετική boutique all-inclusive εμπειρία, όπως τονίστηκε.

         Στο μεταξύ η παρουσία της Hyatt Hotels Corporation δεν θα περιοριστεί στα παραπάνω σημεία, αφού ο Carlos Paredes τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι στο στόχαστρο της εταιρίας είναι και άλλοι ελληνικοί προορισμοί. “Στις προτεραιότητές μας είναι οι προορισμοί διακοπών (resort destinations) – τα νησιά, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως, η Κέρκυρα και η Ζάκυνθος, χωρίς όμως να ξεχνάμε και τους ηπειρωτικούς προορισμούς, όπως είναι η Χαλκιδική ή η Αθηναϊκή Ριβιέρα”, τονίζει συγκεκριμένα.

         Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του Carlos Paredes – Διευθυντή Ανάπτυξης Ξενοδοχείων της Hyatt Hotels Corporation στην περιοχή EMEA, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τον Κώστα Χαλκιαδάκη.

   1) Ποια είναι η μέχρι τώρα παρουσία της Hayat στην ελληνική αγορά και ποια τα σχέδιά της για το μέλλον;

   Η Hyatt έχει κάνει σημαντικά βήματα στην ελληνική αγορά, η οποία αποτελεί προτεραιότητά της λόγω των άφθονων ευκαιριών που προσφέρει για την επέκταση του μοντέλου Luxury All-Inclusive. Η σημερινή μας παρουσία στην Ελλάδα, με τα Grand Hyatt Athens, Hyatt Regency Thessaloniki, AluaSoul Zakynthos, Dreams Corfu Resort & Spa, Magma Resort Santorini, υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε μία πραγματικά εξαιρετική εμπειρία στους επισκέπτες. Κοιτάζοντας προς το μέλλον, έχουμε φιλόδοξα σχέδια τόσο για την περαιτέρω εδραίωση της θέσης μας όσο και για τη συμβολή μας στην ανάπτυξη και ευημερία του τοπίου της ελληνικής φιλοξενίας. Στις προτεραιότητές μας είναι οι προορισμοί διακοπών (resort destinations) – τα νησιά, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, η Κως, η Κέρκυρα και η Ζάκυνθος, χωρίς όμως να ξεχνάμε και τους ηπειρωτικούς προορισμούς, όπως είναι η Χαλκιδική ή η Αθηναϊκή Ριβιέρα.

   2) Ποιο είναι το τελευταίο λανσάρισμα της Hayat στην Ελλάδα;

   Το πιο πρόσφατο λανσάρισμά μας είναι το Zoëtry Halkidiki, που αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του τον Μάιο του 2024. Το πολυτελές resort θα περιλαμβάνει 104 δωμάτια και θα προσφέρει μια εξαιρετική boutique all-inclusive εμπειρία, επιβεβαιώνοντας την αφοσίωσή μας στην παροχή απαράμιλλης φιλοξενίας σε μια από τις πιο εντυπωσιακές τοποθεσίες της χώρας, με θέα το βουνό του Ολύμπου. Επιπλέον, σε συνδυασμό με τις υπάρχουσες ιδιοκτησίες μας, όπως το AluaSoul Zakynthos και το Dreams Corfu Resort & Spa, το νέο αυτό λανσάρισμα μάς διαφοροποιεί στον χώρο του all-inclusive, τοποθετώντας μας ανάμεσα στους διεθνείς ξενοδοχειακούς ομίλους που υποστηρίζουν ιδιαίτερα αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο.

   3) Πώς απαντά η εταιρεία στις περιβαλλοντικές προκλήσεις της εποχής;

   Η Hyatt αναγνωρίζει τις επείγουσες περιβαλλοντικές προκλήσεις της εποχής μας και έχει δεσμευτεί σε πρωτοβουλίες βιωσιμότητας με στόχο την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών της επιπτώσεων. Η Hyatt εφαρμόζει πρακτικές για τη διαχείριση των εκπομπών, της ενέργειας και του νερού στις νέες μονάδες που κατασκευάζει, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τα τοπικά οικοσυστήματα, το κλίμα και τις υποδομές. Μερικά τέτοια παραδείγματα είναι: τα αποδοτικά συστήματα φωτισμού και νερού, ο αποδοτικός εξοπλισμός κουζίνας και πλυντηρίου, τα ενεργειακά αποδοτικά παράθυρα και συστήματα διαχείρισης αέρα. Επιπλέον, χρησιμοποιούμε συστήματα κλιματισμού και θερμοσίφωνων υψηλής ενεργειακής απόδοσης, αλλά και VFD στους περισσότερους ηλεκτρικούς κινητήρες. Μέσω των υπεύθυνων πρακτικών, της ενεργειακής αποδοτικότητας και της δέσμευσής μας προς την κοινότητα, προσπαθούμε να συνεισφέρουμε θετικά στο περιβάλλον, πάντα με συνέπεια ως προς τις αξίες μας και τις προσδοκίες των κοινωνικά ευαισθητοποιημένων επισκεπτών μας.

   4) Πώς βλέπετε το χάρτη τον ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα; Πόσο σημαντικό για τον προορισμό είναι η έλευση μεγάλων brands στην χώρα;

   Ο χάρτης των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα εξελίσσεται συνεχώς και η είσοδος μεγάλων brands θα παίξει κρίσιμο ρόλο στην ενίσχυση της ελκυστικότητας της χώρας. Τα brands αυτά θα οδηγήσουν όχι μόνο σε παγκόσμια αναγνώριση αλλά και στη δέσμευση της χώρας για υψηλά πρότυπα ποιότητας, προσελκύοντας ακόμη και τους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες. Τα σχέδια της Hyatt αντικατοπτρίζουν την εμπιστοσύνη μας στις δυνατότητες της ελληνικής αγοράς και την αφοσίωσή μας στο να συμβάλλουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη και επιτυχία της – όχι μόνο στον τομέα των resorts, αλλά και στις πιο αστικές περιοχές, παρουσιάζοντας τις καινοτόμες ιδέες μας και στις μεγαλύτερες πόλεις.

   5) Πώς βλέπετε την επόμενη μέρα για τον ελληνικό τουρισμό και πώς θα απαντήσετε και εσείς στις υφιστάμενες προκλήσεις;

   Το μέλλον του ελληνικού τουρισμού φαίνεται να έχει τεράστιες δυνατότητες και είμαστε αισιόδοξοι για τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται. Φυσικά και υπάρχουν προκλήσεις, αλλά η Hyatt είναι σωστά προετοιμασμένη για να τις αντιμετωπίσει. Η στρατηγική μας περιλαμβάνει τη συνεχή προσαρμογή στη δυναμική της αγοράς, τη δημιουργία νέων συνεργασιών και τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών μας, ώστε να ανταποκρινόμαστε πλήρως στις εξελισσόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών. Είμαστε ευέλικτοι και έτοιμοι να συμβάλουμε θετικά στην ανθεκτικότητα αλλά και στην ευημερία του ελληνικού τουρισμού.

   Κ.Χαλκιαδάκης