Κείνο που σου προσάπτουνε τα χελιδόνια είναι η άνοιξη που δεν έφερες Οδυσσέας Ελύτης, 1911-1996, Ποιητής, Νόμπελ 1979

Αν. Σπανίδης: Τα επόμενα 5 χρόνια, εταιρείες που δεν δίνουν προτεραιότητα στον ψηφιακό μετασχηματισμό θα πάψουν να υπάρχουν

13 Απριλίου, 2024

Τα επόμενα πέντε χρόνια, εταιρείες που δεν δίνουν προτεραιότητα στον ψηφιακό μετασχηματισμό θα πάψουν να υπάρχουν. Ο ρυθμός υιοθέτησης της τεχνολογίας είναι καθοριστικός και η Ελλάδα πρέπει να εκμεταλλευτεί τα οφέλη πιο γρήγορα, αναφέρει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου επιχειρήσεων G.P.A Αναστάσιος Σπανίδης, σε συνέντευξη του στο Business Focus της USA Today, που διανέμεται στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Οι κυβερνητικές πρωτοβουλίες, όπως η έκπτωση των δαπανών Έρευνας και Τεχνολογίας είναι αξιέπαινες, αλλά απαιτούνται περισσότερες προσπάθειες για την εκπαίδευση των επιχειρήσεων σχετικά με την τεχνολογία. Θαύματα μπορούν να συμβούν όταν οι επιχειρήσεις αγκαλιάζουν την αλλαγή. Η παγκόσμια αγορά έχει γίνει προσβάσιμη, επιτρέποντας στις εταιρείες να εργάζονται από οπουδήποτε για πελάτες σε όλο τον κόσμο, αναφέρει ο κ. Σπανίδης

Αναφερόμενος στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα ο πρόεδρος του ομίλου επιχειρήσεων GPA, επισημαίνει ότι χρειάζονται μια παγκόσμια νοοτροπία, διερευνώντας ευκαιρίες πέρα από τα εγχώρια όρια. Το πλεονέκτημα της τεχνολογίας είναι σημαντικό και η Ελλάδα θα πρέπει να αξιοποιήσει πρωτοβουλίες για να επιταχύνει την ψηφιοποίηση. Η πρόκληση έγκειται στο να γίνουν πιο γνωστές τέτοιες πρωτοβουλίες και να διασφαλιστεί ότι οι επιχειρήσεις εκπαιδεύονται σχετικά με τα πιθανά οφέλη της τεχνολογίας.

Ερωτηθείς για τα σχέδιο του ελληνικού ομίλου επιχειρήσεων GPA o κ. Σπανίδης επισημαίνει μεταξύ άλλων ότι ο όμιλος εξάγει ήδη σε 50 χώρες, καλύπτοντας το ένα τέταρτο του κόσμου και στόχος είναι η βιώσιμη ανάπτυξη που να βασίζεται στην αξία για τους πελάτες. Η ανάπτυξη πρέπει να είναι μια διαρκής διαδικασία, με σημαντικές δυνατότητες στις ΗΠΑ και την ΕΕ, θα επιμείνουμε στις επιτυχημένες στρατηγικές μας. Φιλοδοξούμε να συμπεριλάβουμε περισσότερες από 50 χώρες στην αλυσίδα παροχής υπηρεσιών του Ομίλου, tοποθετώντας τον Όμιλο ως το «one-stop-shop» για τις υπηρεσίες πελατών. Αυτή η προσέγγιση προσφέρει σημαντικές οικονομίες κλίμακας, μειώνοντας τα έξοδα για τους πελάτες, πρόσθεσε.