Οι πρίγκιπες και οι κυβερνήσεις είναι, μακράν, τα πιο επικίνδυνα στοιχεία σε μια κοινωνία. Niccolo Machiavelli, 1469-1527, Ιταλός πολιτικός φιλόσοφος

Almi Foods: Αύξηση κερδών και κύκλου εργασιών το 2023

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Αύξηση των οικονομικών της μεγεθών παρουσίασε το 2023 η εταιρεία τροφίμων Almi Foods, όπως ανακοινώθηκε. 

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών σημείωσε άνοδο 11% ανερχόμενος στα 38,42 εκατ. ευρώ, έναντι 34,35 εκατ. ευρώ το 2022. Σε επίπεδο μεικτής κερδοφορίας η Almi Foods κατέγραψε το 2023 αύξηση 78% (5,97 εκατ. ευρώ έναντι 3,34 εκατ. ευρώ το 2022) ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 1,26 εκατ. ευρώ. 

Την ίδια ώρα, οι εξαγωγές σε χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης είχαν τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου κατά 3,6 εκατ. ευρώ αντιπροσωπεύοντας άνω του 25% του συνολικού τζίρου της εταιρείας. Η Almi Foods εξάγει σήμερα τα προϊόντα της σε 33 χώρες, με βασικές αγορές την Γερμανία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, την Νότιο Κορέα, την Ιαπωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία και την Ουκρανία. Η εταιρεία καταγράφει μια συνεχή αύξηση των πωλήσεων στις αγορές της Νότιας Κορέας, με παρουσία από το 2015, η οποία αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά στοιχεία της, τα τελευταία έτη. 

Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, η Almi Foods σημειώνει περαιτέρω ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών το 2024, με αύξηση του κύκλου εργασιών το πρώτο τρίμηνο του έτους, σε σχέση με το αντίστοιχο του 2023. Βασικοί πυλώνες της συνέχισης της ανάπτυξης της εταιρείας είναι η επέκταση σε νέες αγορές, η παραγωγή νέων προϊόντων και η στροφή και προς την ελληνική αγορά, η οποία αντιπροσωπεύει τα τελευταία χρόνια λιγότερο του 3% των πωλήσεών της. 

Η Ελλάδα αποτελεί πλέον στρατηγικό στόχο για την εταιρεία, η οποία μέχρι σήμερα είχε ένα σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό, διαβλέποντας μια σημαντική ευκαιρία ανάπτυξης στην εγχώρια αγορά. Θέλοντας να καταστεί leader στην Ελληνική αγορά, η Almi Foods έχει συνάψει συμφωνίες και βρίσκεται στα ράφια μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ ενώ αναπτύσσεται, μέσω σχετικών συνεργασιών πανελλαδικά, με έμφαση σε τουριστικές περιοχές. Παράλληλα, υλοποιεί τη νέα της εμπορική στρατηγική για την παρουσία των προϊόντων της στα τελικά σημεία πώλησης, όπως μανάβικα και κρεοπωλεία ενώ αναπτύσσει ένα δίκτυο διανομέων και ειδικών συνεργατών, με ήδη ενεργές συνεργασίες με δίκτυα στην Νότια Ελλάδα, την Ρόδο, την Θεσσαλονίκη και την Κεφαλονιά.

Από τον Μάιο του 2024 η εταιρεία έχει λανσάρει τρία νέα προϊόντα, με στόχο την ελληνική αγορά, με γεύσεις που ταιριάζουν περισσότερο στο ελληνικό κοινό, κάνοντας ταυτόχρονα μια μετάβαση από το deli στις καθημερινές νοστιμιές. Στα σούπερ μάρκετ και στα δίκτυα διανομής και πωλήσεων βρίσκονται ήδη διαθέσιμες οι λιαστές ντομάτες με μπαχαρικά σε γυάλινο βάζο, οι λιαστές ντομάτες γεμιστές με τυρί, προϊόν μοναδικό για την ελληνική αγορά και ο ανθός κάπαρης σε γυάλινο βάζο, ενώ παραμένουν διαθέσιμα 8 προϊόντα της εταιρείας στην ελληνική αγορά  (γλυκοπικάντικη πιπεριά γεμιστή με τυρί, πικάντικη πιπεριά γεμιστή με τυρί κρέμα, λιαστές ντομάτες με γέμιση κρέμας τυριών, πιπεριά Μακεδονική πράσινη ολόκληρη σε άλμη, πάστα γλυκοπικάντικης πιπεριάς με φέτα, ανθός κάπαρης σε άλμη, πάστα πικάντικης πιπεριάς με φέτα και μανιτάρια ψητά με μπαχαρικά). 

Παράλληλα, η Almi Foods επενδύει στην αγορά B2B/HO.RE.CA, λανσάροντας τους επόμενους μήνες τη σειρά προϊόντων Almito Du Chef Food Solutions, στα σχετικά κανάλια της ελληνικής αγοράς.