Είναι πολύ καλό που ο λαός δεν καταλαβαίνει πώς λειτουργεί το τραπεζικό και το νομισματικό μας σύστημα, γιατί αν το καταλάβαινε, θα γινόταν επανάσταση αύριο το πρωί.Henry Ford, 1863-1947, Αμερικανός βιομήχανος

Μόνο με προσκλήσεις η είσοδος στη μουσική εκδήλωση στη Ροτόντα στο πλαίσιο της λατρευτικής εβδομάδας

19 Απριλίου, 2024

Μόνο με την επίδειξη προσκλήσεων θα επιτρέπεται η είσοδος στη μουσική εκδήλωση της 24ης Απριλίου 2024 που θα πραγματοποιηθεί στο εμβληματικό Μνημείο της Ροτόντα στο πλαίσιο της Λατρευτικής Εβδομάδας 2024, διευκρινίζει η Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Με σολίστ την Αλεξάνδρα Μπιμπλάκη (σοπράνο) και τον Ευάγγελο Χατζησταύρου (βαρύτονο) στη μουσική εκδήλωση στη Ροτόντα θα παρουσιαστεί το Requiem Op. 48 του Gabriel Faure. Στην εκδήλωση συμμμετέχουν η Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης υπό τη μουσική διεύθυνση του Χάρη Ηλιάδη, αρχιμουσικού, η Xορωδία Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑ.ΜΑΚ., ο Βυζαντινός Χορός «ΕΥΔΡΟΜΟΥΝΤΕΣ» του καλλιτεχνικού Εργαστηρίου του Ι.Ν. Αγίου Θεράποντος Κάτω Τούμπας και ο γυναικείος Χορός «ΕΥ ΝΕΑΝΙΔΕΣ» του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του ΠΑ.ΜΑΚ.

«Η παραχώρηση του Μνημείου ελέγχεται από το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο και οι όροι της χρήσης του ορίζονται ρητά στο σχετικό νομικό πλαίσιο. Για τον λόγο αυτό η Διεύθυνση Πολιτισμού και Τουρισμού ανακοίνωσε τη διάθεση προσκλήσεων για την παρακολούθηση της συναυλίας. Δεδομένου ότι η χωρητικότητα του Μνημείου είναι περιορισμένη οι προσκλήσεις εξαντλήθηκαν πολύ γρήγορα» υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της Διεύθυνσης Πολιτισμλού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης.

«Κατανοούμε την επιθυμία των πολιτών και των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης να παρακολουθήσουν την εκδήλωση, αλλά δεν μπορούμε να μην ακολουθήσουμε τις προστατευτικές διατάξεις της πολιτιστικής μας κληρονομιάς» αναφέρεται και υπενθυμίζεται ότι πολλές εκδηλώσεις της Λατρευτικής Εβδομάδας θα λάβουν χώρα σε σημαντικά μνημεία της Θεσσαλονίκης, των οποίων οι προδιαγραφές, επιτρέπουν την απρόσκοπτη προσέλευση περισσότερου κόσμου.

 

Κ.Γ.