Ευφυΐα είναι η ικανότητα προσαρμογής στην αλλαγή. Stephen Hawking, 1942- , Βρετανός φυσικός

Χωρίς αστική συγκοινωνία από τη Δευτέρα τα είκοσι οκτώ χωριά του Λαγκαδά. Τα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης σηκώνουν χειρόφρενο και ζητούν εξόφληση από τον ΟΑΣΘ

3 Νοεμβρίου, 2023

  

Χωρίς αστική συγκοινωνία θα βρίσκονται από την προσεχή Δευτέρα 6/11 οι τριάντα χιλιάδες τουλάχιστον κάτοικοι των είκοσι οκτώ χωριών του Λαγκαδά, «εκτός εάν ο ΟΑΣΘ καταβάλλει σήμερα το ποσό των 500.000 ευρώ που οφείλει για την εκτέλεση των τεσσάρων γραμμών που εξυπηρετεί το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ για λογαριασμό του οργανισμού», όπως επισήμανε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος της εταιρείας, Στέφανος Τσόλης, σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «αισθάνομαι άσχημα για αυτήν την εξέλιξη, αλλά πρέπει να διαφυλάξω τους εργαζόμενους της εταιρείας και τις υποχρεώσεις της».

Λέγοντας ότι τα οφειλόμενα για την εξυπηρέτηση των προαναφερόμενων γραμμών του Λαγκαδά ανέρχονταν σε 800.000 ευρώ μέχρι και χθες, ο κ.Τσόλης τόνισε: «χθες ο ΟΑΣΘ έβαλε στο λογαριασμό της εταιρείας ποσό ύψους 300.000 ευρώ, αλλά δεν αρκεί, πρέπει να μας εξοφλήσουν σήμερα όλο το ποσό».

«Στα οκτώ με δέκα χρόνια που βρίσκομαι στο τιμόνι των ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης είναι η πρώτη φορά που διακόπτουμε παροχή συγκοινωνιακού έργου», επισήμανε ο ίδιος και πρόσθεσε: «δεν είναι μόνο τα καύσιμα που πρέπει σαν εταιρεία να παραγγείλουμε ή να προμηθευτούμε, αλλά πρέπει να πληρωθούν οι εργαζόμενοι και οι οδηγοί, αλλά και να διευθετηθούν οι υποχρεώσεις της εταιρείας σε -μεταξύ άλλων- ασφαλιστικά ταμεία. Η εταιρεία είναι συνεπής και φέρεται με επαγγελματισμό και αυτά είναι δύο στοιχεία που την χαρακτηρίζουν και δεν τα διαπραγματευόμαστε», ξεκαθάρισε.

 

Οι γραμμές που…διακόπτονται από τις 6/11

Σημειώνεται ότι η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. προβαίνει σε διακοπή του συγκοινωνιακού έργου που παρέχει στις «τοπικές – τροφοδοτικές» γραμμές, προς το σταθμό μετεπιβίβασης Λαγκαδά, για τη συνδυασμένη εξυπηρέτηση από και προς τη Θεσσαλονίκη, διά των αστικών λεωφορειακών γραμμών του ΟΑΣΘ, δηλαδή:

*1η γραμμή: Λαγκαδάς – Βερτίσκος

*2η γραμμή: Λαγκαδάς – Σοχός, και Λαγκαδάς – Σοχός – Αρέθουσα και Λαγκαδάς – Σοχός – Ασκός – Αρέθουσα

*3η γραμμή: Λαγκαδάς – Προφήτης – Ασκός – Σοχός, ενώ επιπλέον θα εκτελούνται δρομολόγια δια των εναλλακτικών διαδρομών Λαγκαδάς – Προφήτης – Ασκός – Σοχός – Αρέθουσα και Λαγκαδάς – Προφήτης – Ασκός – Αρέθουσα

*4η γραμμή: Λαγκαδάς – Κολχικό – Δρακόντιο – Ανάληψη – Ευαγγελισμός – Σχολάρι – Προφήτης – Σχολάρι – Νυμφόπετρα – Ρεντίνα – Σταυρός – Ασπροβάλτα. Οι προαναφερόμενες γραμμές, όπως αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης ΑΕ, εκτελούνται βάση προγραμματικής σύμβασης με τον ΟΑΣΘ, που υπεγράφη στις 16-12-2010 και προβλέπει ότι τα έσοδα θα λαμβάνει ο οργανισμός και αντιστοίχως θα καταβάλει στην εταιρεία, μηνιαία αποζημίωση την 20η ημέρα κάθε μήνα. «Ο ΟΑΣΘ αρνείται συστηματικά να καταβάλει το συμβατικό τίμημα, με αποτέλεσμα οι γραμμές αυτές, να στερούνται κάθε πόρου, με αποτέλεσμα να είναι αντικειμενικά ανέφικτο να συνεχίσουμε την εκτέλεσή της», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση της εταιρείας.

Με την αναγκαστική ακινητοποίηση των λεωφορείων της, η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αναφέρει στην ανακοίνωσή της ότι έχει ήδη δηλώσει στον αντισυμβαλλόμενο ΟΑΣΘ ότι ασκεί και το δικαίωμα επίσχεσης του άρθρου 325 του Α.Κ. μέχρι την πλήρη, ολοσχερή και απόλυτη εξόφληση όλων των οφειλόμενων. Η εταιρεία σημειώνει δε ότι προτού προχωρήσει στην προαναφερόμενη εξέλιξη ενημέρωσε «έγκαιρα, με εξώδικη δήλωση, όλες τις αρμόδιες αρχές, αλλά δυστυχώς ο ΟΑΣΘ συνεχίζει να αδιαφορεί επί μακρόν, για τις συμβατικές του υποχρεώσεις προς το ΚΤΕΛ».

Ελ. Αλ.