Στο χρηματιστήριο, μην προσπαθείς να αγοράσεις πάντα στην κατώτερη και να πουλάς στην ανώτερη τιμή. Αυτό δεν μπορεί να γίνει παρά μόνο από ψεύτες. Bernard Baruch, 1870-1965, Αμερικανός επιχειρηματίας & πολιτικός

Τρεις είναι οι στρατηγικοί πυλώνες της CUPRA για το 2021

22 Φεβρουαρίου, 2021

Τρεις είναι οι στρατηγικοί πυλώνες της CUPRA για το 2021. Είναι η ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων προς τον εξηλεκτρισμό, η εφαρμογή νέας στρατηγικής διανομής για την ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας της και η εξεύρεση νέων εμπειριών για τη δημιουργία του κόσμου της μάρκας.

Ο εξηλεκτρισμός θα είναι το κλειδί για την ανάπτυξη της εταιρείας. Με τις έξι υβριδικές εκδόσεις των CUPRA Leon και CUPRA Formentor, παράλληλα με το CUPRA Ateca, η μάρκα στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη και να έχει διείσδυση και στις πιο εξηλεκτρισμένες αγορές, όπως η Νορβηγία και οι Κάτω Χώρες. Στόχος της μάρκας είναι το 50% των συνολικών πωλήσεων του Formentor να είναι plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η CUPRA θέλει επίσης να επεκτείνει την παρουσία της σε διεθνείς αγορές όπως Μεξικό, Ισραήλ και Τουρκία.

Κ.Π.