Όταν ο γείτονας χάσει τη δουλειά του, βρισκόμαστε σε οικονομική ύφεση. Όταν τη χάνω εγώ, βρισκόμαστε σε οικονομική κρίση - Χάρυ Τρούμαν

Το Mazda2 Hybrid είναι το πρώτο πλήρως υβριδικό αυτοκίνητο της ιαπωνικής εταιρείας

4 Αυγούστου, 2022

Το νέο Μazda2 Hybrid φέρνει για πρώτη φορά την αυτοφορτιζόμενη, πλήρως υβριδική τεχνολογία κινητήρων στο εύρος των μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας. Το υβριδικό όχημα συνδυάζει έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1490 κ.εκ, που αποδίδει 93 ίππους με ηλεκτροκινητήρα 59kW για συνολική ισχύ συστήματος 116 ίππων.

Έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 175 χλμ/ώρα. Προσφέρει οικονομία καυσίμου με 3,8-4 λτ/100χλμ και εκπομπές CO2 μόλις 87-93γρ/χλμ.

Κατά την εκκίνηση, το όχημα λειτουργεί αυτόματα σε λειτουργία EV, προσφέροντας ομαλή, απρόσκοπτη και αθόρυβη λειτουργία με ηλεκτροκίνηση σε αστικά περιβάλλοντα, με μηδενικές εκπομπές CO2, NOx και σωματιδίων.

Κατά την κανονική οδήγηση, η κατανομή ισχύος ρυθμίζεται μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα για βέλτιστη απόδοση και την καλύτερη δυνατή απόδοση καυσίμου. Κατά την επιβράδυνση και την πέδηση, η κινητική ενέργεια ανακτάται ως ηλεκτρική ενέργεια για αποθήκευση στη μπαταρία υψηλής απόδοσης.

Το επίπεδο ισχύος της μπαταρίας ρυθμίζεται συνεχώς μέσω μιας γεννήτριας που κινείται από τον κινητήρα, για να εξαλείψει οποιαδήποτε ανάγκη επαναφόρτισης του συστήματος από εξωτερική πηγή.

Αν και είναι ένα compact όχημα Β κατηγορίας, το μακρύ μεταξόνιο 2.560mm του νέου Mazda2 Hybrid προσφέρει άνεση για έως και τέσσερις ενήλικες επιβάτες, καθώς και 286 λίτρα χώρου αποσκευών.

Παράλληλα με το Mazda2 Hybrid θα συνεχίσει να διατίθεται κανονικά και το Mazda2. Το τελευταίο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία και είναι διαθέσιμο με μηχανικό κιβώτιο ΜΤ και κινητήρα MHybrid Skyacti G90, ενώ το Mazda2 Hybrid είναι διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ΑΤ και πλήρη υβριδική τεχνολογία.

Κ.Π.