Ο πολιτικός εξτρεμισμός περιέχει δύο συστατικά: μια υπερβολικά απλοϊκή αντίληψη των αιτιών για τα παγκόσμια προβλήματα και μια πεποίθηση ότι υπάρχουν κάποιοι άγνωστοι κακοί πίσω από όλα αυτά. - John W. Gardner, 1912-2002, Αμερικανός πολιτικός

Τέσσερις εταιρείες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το Θριάσιο ΙΙ

18 Μάρτιος, 2019

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ-Sarmed, η Goldair, η Pearl και η Damco (όμιλος Κοπελούζου) εκδήλωσαν αρχικό ενδιαφέρον για το Θριάσιο ΙΙ ή αλλιώς, για το Εμπορευματικό Σιδηροδρομικό Σταθμό και Σταθμό Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ).

Όπως αναφέρεται στην προκήρυξη της σύμβασης παραχώρησης, αντικείμενο της σύμβασης είναι η λειτουργία, συντήρηση, εποπτεία, φύλαξη, εκμετάλλευση, προμήθεια εξοπλισμού και η ολοκλήρωση μελετών και κατασκευής έργων του Εμπορευματικού Σιδηροδρομικού Σταθμού και Σταθμού Διαλογής (ΕΣΣΣΔΙ) στο Θριάσιο Πεδίο.

Φορέας υλοποίησης είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και πιο συγκεκριμένα η Γενική Γραμματεία Υποδομών – Γενική Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών – Διεύθυνση Συγκοινωνιακών Υποδομών με Σύμβαση Παραχώρησης.

Η διάρκεια της σύμβασης παραχώρησης είναι 25 χρόνια (300 μήνες) και ο διαγωνισμός διενεργείται σε 2 φάσεις:

-Α’ φάση: Εκδήλωση ενδιαφέροντος, η οποία έληξε σήμερα.

-Β’ φάση: Υποβολή δεσμευτικών προσφορών. Κατά τη Β΄ φάση του διαγωνισμού, θα καθοριστούν οι βασικές, τεχνικές χρηματοοικονομικές παράμετροι του έργου και θα οριστικοποιηθεί το σχέδιο σύμβασης παραχώρησης.

Ειδικότερα, το αντικείμενο της σύμβασης εξειδικεύεται στο τεύχος της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος και συνοπτικά, περιλαμβάνει, ιδίως: Μεταφόρτωση συνδυασμένων μεταφορών, εξυπηρέτηση Ε/Κ, μεταφόρτωση φορτίου βαγονιών, μεταφόρτωση γενικού φορτίου, μεταφόρτωση οχημάτων, υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τελωνείου, μεταφόρτωση υγρών φορτίων, συντήρηση υποδομών του ΕΣΣΣΔΙ, πέραν των σιδηροδρομικών, εποπτεία ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου, φύλαξη ΕΣΣΣΔΙ Θριασίου. Υπενθυμίζεται πως το Θριάσιο Ι ή αλλιώς το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο ιδιωτών παραχωρήθηκε για 60 χρόνια στην κοινοπραξία ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ-Goldair.

Read previous post:
Αλ.Θάνος και Σπ.Πέγκας: Οι συνεργασίες πήγαν τη Θεσσαλονίκη μπροστά στον τομέα του Τουρισμού

Η έλλειψη σταθερής πολιτικής, η ελάχιστη παρουσία τουρισμού κρουαζιέρας και η γραφειοκρατία αποτελούν τρεις από τις βασικές παθογένειες του τουρισμού,...

Close