Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ. Βόλφγκανγκ Γκαίτε

Ταινίες Πρώτης Προβολής: Η εκδίκηση των επανεκδόσεων

20 Ιούνιος, 2019

Η καλοκαιρινή διάθεση μάλλον επηρεάζει και τις εταιρίες διανομής που αφού έβγαλαν ότι τους είχε απομείνει στα ράφια – και δυστυχώς συνεχίζουν, αλλά με μέτρο – τώρα ποντάρουν στις επανεκδόσεις κλασικών και εξαιρετικών ταινιών του παρελθόντος και σίγουρα κάνουν καλά, αφού το κοινό διψάει για καλό σινεμά, κάτι που αποδείχθηκε και με την αριστουργηματική ταινία του Μπίλι Γουάιλντερ «Μάρτυρας Κατηγορίας» την περασμένη εβδομάδα, η οποία γέμισε τα τέσσερα σινεμά στα οποία προβλήθηκε. Έτσι, αυτή την εβδομάδα έχουμε τέσσερις νέες αφίξεις και άλλες τόσες επανεκδόσεις, οι οποίες κερδίζουν συντριπτικά τις νέες παραγωγές, απ’ τις οποίες ξεχωρίζουν το αστυνομικό δράμα από την Αργεντινή «Κόκκινη Έκλειψη» και το εξαιρετικό animation «Toy Story 4».

«Κόκκινη Έκλειψη»

(«Rojo») Αστυνομικό δράμα μυστηρίου, αργεντίνικης (πολυεθνικής) παραγωγής του 2018, σε σκηνοθεσία Μπέντζαμιν Ναϊσάτ, με τους Κλαούντιο Μαρτίνεζ Μπελ, Αντρέα Φριγκέριο Μάρα Μπεστέλι, Αλφρέντο Κάστρο κα. Αρκετά ενδιαφέρον αστυνομικό δράμα μυστηρίου από την Αργεντινή και από τον ανερχόμενο σκηνοθέτη Μπέντζαμιν Ναϊσάτ που προσπαθεί να φρεσκάρει την κινηματογραφική αφήγηση, τις περισσότερες φορές με επιτυχία, κάτι που του αναγνωρίστηκε και στο Φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν, από το οποίο έφυγε με τρία βραβεία.

ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΕΙΣ

«Άγριες Φράουλες»

(«Wild Strawberries») Δραματική ταινία, σουηδικής παραγωγής του 1957, σε σκηνοθεσία Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, με τους Βίκτορ Σιόστρομ, Μπίμπι Άντερσον, Ίνγκριντ Τούλιν κα.

Το κλασικό αριστούργημα του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, σε νέες ψηφιακές κόπιες, με το οποίο ο φημισμένος σκηνοθέτης παραδίδει ένα συγκλονιστικό οδοιπορικό, που διαπερνά τη Σουηδία και το παρελθόν της, αλλά και το σύμπαν του πρωταγωνιστή. Ο Μπέργκμαν χαμηλώνει τις μεταφυσικές του ανησυχίες, για να προσηλωθεί στην ενδοσκόπηση, στην αλλοτρίωση και την έλλειψη επικοινωνίας, κάνοντας μικρά σταθερά και σίγουρα άλματα από το ρεαλισμό στον εξπρεσιονισμό, με την ιμπρεσιονιστική χρήση του φωτός.

Read previous post:
Θερμή η υποδοχή του Αρχιεπισκόπου Ελπιδοφόρου κατά την άφιξή του στη Νέα Υόρκη

Την υπόσχεση ότι θα δώσει τη ζωή του, την ισχύ του και όλες του τις δυνάμεις για τους υψηλούς στόχους...

Close