Η δύναμη μιας κυβέρνησης είναι αντιστρόφως ανάλογη με το βάρος των φόρων. Emile de Girardin, 1802-1881, Γάλλος διανοούμενος.

Τα likes της Μπρούνα Μαρκεζίνι

11 Οκτώβριος, 2018

Η Βραζιλιάνα ηθοποιός και μοντέλο, Μπρούνα Μαρκεζίνι ήταν η κορυφαία σκόρερ – έκπληξη στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι συγκεντρώνοντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια likes στο Instagram για φωτογραφία της από την επίδειξη μόδας του brand Off-White, την οποία παρακολούθησε μαζί με τον σταρ του ποδοσφαίρου φίλο της, Νεϊμάρ.

Η γαλλική start-up, Heuritech, η οποία χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τη βιομηχανία της μόδας να ανιχνεύσει τις τάσεις online, ανέλυσε τις 10 μάρκες που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς και τις 10 κορυφαίες τσάντες που εμφανίστηκαν στο Instagram την περίοδο 24 Σεπτεμβρίου – 2 Οκτωβρίου, σύμφωνα με το WWD. Χρησιμοποιώντας τους συγχωνευμένους αριθμούς, συνέκρινε τα δεδομένα με την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.

Η Heuritech αναφέρει ότι και στις δύο Εβδομάδες Μόδας (στο Παρίσι και στη Νέα Υόρκη) καταγράφηκαν 88.000 αναφορές στο Off-White.  

Το brand του Βέρτζιλ Άμπλο (Virgil Abloh) Off-White ήταν το πιο πολυσυζητημένο στη Νέα Υόρκη, με περισσότερες από 13.000 αναφορές και κατατάχθηκε στην έκτη θέση στο Παρίσι, πίσω από τους οίκους Louis Vuitton, Chanel, Dior, Gucci και Saint Laurent.

Τα στοιχεία αποκαλύπτουν και κάποιες εκπλήξεις. Οι Louis Vuitton, Gucci και Off-White έκαναν επιδείξεις μόνο στο Παρίσι, αλλά συγκέντρωσαν αναφορές και στις δύο Εβδομάδες Μόδας, αναφέρει η έρευνα. 

Η δημοφιλέστερη φωτογραφία στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι ήταν της Μπρούνα Μαρκεζίνι και του Νεϊμάρ, που συγκέντρωσε 2.089.936 likes.

 

Read previous post:
Μ.Βαμιεδάκης: Ο τουρισμός σκαφών αναψυχής είναι τομέας που πρέπει να αναπτυχθεί στην Κρήτη

Η Κρήτη μπορεί ν' αναπτύξει τον τουρισμό με σκάφη αναψυχής (yachting) σύμφωνα με τις ουσιαστικές προϋποθέσεις οι οποίες υπάρχουν στο...

Close