Ο πόλεμος δεν μπορεί να φέρει πραγματικά οικονομική ανάπτυξη (όχι άμεσα τουλάχιστον) δεδομένου ότι αύξηση του πλούτου ποτέ δεν μπορεί να προέλθει από καταστροφή αγαθών. Ludwig von Mises, 1881-1973, Ιταλός οικονομολόγος

Τα διεθνή ΜΜΕ The Sun και Financial Times «ανακαλύπτουν» την Άνδρο

20 Σεπτεμβρίου, 2022

Την ‘Ανδρο, το μυστικό νησί του Αιγαίου με τις αναρίθμητες παραλίες που παραμένει μακριά από την κοσμοσυρροή, συστήνει στους εκατομμύρια αναγνώστες της η δημοφιλής Βρετανική εφημερίδα «The Sun» https://www.thesun.co.uk/travel/19621514/greek-island-andros-fairyland-beaches/. 

Μέσα από ένα  οδοιπορικό, ο ταξιδιωτικός συντάκτης αποκαλεί «νεραϊδοχώρα» το δεύτερο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων, που αν και μέχρι σήμερα παρέμεινε ένα καλά φυλαγμένο μυστικό, θεωρεί πως με τα νέα δεδομένα στις ταξιδιωτικές συνήθειες η ‘Ανδρος θα αποτελεί σύντομα την επόμενη δημοφιλή στάση για τους ξένους τουρίστες, ακόμη και για τους μήνες εκτός αιχμής. Τα άγρια φυσικά τοπία, οι εντυπωσιακοί φάροι, το απέραντο περιπατητικό δίκτυο, τα ξεχωριστά μοναστήρια, το πηγαίο χαμόγελο των ντόπιων και το πλήθος ανέγγιχτων εξωτικών παραλιών ενισχύουν την αυθεντικότητα της ‘Ανδρου που διατηρείται αναλλοίωτη στο πέρασμα των ετών, σύμφωνα με το εκτενές αφιέρωμα που είναι αποτέλεσμα προγραμματισμένης δράσης του Δήμου ‘Ανδρου σε συνεννόηση με το δίκτυο τοπικών επιχειρήσεων CTN Andros. 

Στο ίδιο μήκος κύματος «εκπέμπουν» και οι «Financial Times» εκθειάζουν τη γαστρονομική παράδοση του Κυκλαδίτικου νησιού https://www.ft.com/content/001a3a42-e0d5-42d6-9202-04af29f5709b μετά από επίσκεψη δημοσιογράφου, με τη στήριξη του Δήμου και του τοπικού δικτύου επαγγελματιών. Το φρέσκο ψάρι, το άγριο μέλι αλλά και η τάση του «slow food» αναδεικνύονται στο  εντυπωσιακό πρόσφατο άρθρο που αποκαλύπτει μία κρυφή διάσταση του προορισμού, τη γαστρονομία στην ‘Ανδρο, η οποία είναι βαθιά «ριζωμένη» στην ιστορία, την κουλτούρα, τη θρησκεία και τις καρδιές των ανθρώπων.  

«Η φετινή σεζόν θα ολοκληρωθεί με θετικό πρόσημο, επιβεβαιώνοντας την προτίμηση χιλιάδων τουριστών για ποιοτικές διακοπές στο νησί μας. Στόχος μας είναι η εξωστρέφεια του προορισμού και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αξιοποιώντας τη δυναμική της ‘Ανδρου που εντυπωσιάζει ταξιδιώτες και διεθνή ΜΜΕ», δηλώνει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Δήμου ‘Ανδρου, Νίκος Μουστάκας