Αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις με απλά λόγια, ούτε εσύ ο ίδιος το έχεις καταλάβει πολύ καλά - Albert Einstein

Σιδηροδρομικό έργο 573 εκατ. € υπέγραψε η ΑΚΤΩΡ στη Ρουμανία

25 Σεπτεμβρίου, 2020

Την υπογραφή σύμβασης για σιδηροδρομικό έργο προϋπολογισμού € 573 εκατ. (χωρίς Φ.Π.Α) στη Ρουμανία ανακοίνωσε η ΑΚΤΩΡ, επικεφαλής κοινοπραξίας (leader με ποσοστό 60%) με τις εταιρείες ALSTOM (20%) και ARCADA (20%).

Η σχετική σύμβαση υπεγράφη την Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου, στο Βουκουρέστι, μεταξύ του Γενικού Διευθυντή της Εθνικής Εταιρείας Σιδηροδρόμων της Ρουμανίας (CFR), Ioan Pintea και του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΑΚΤΩΡ, Αλέξανδρου Εξάρχου, σε τελετή που πραγματοποιήθηκε παρουσία του Πρωθυπουργού της Ρουμανίας, Ludovic Orban, του Ρουμάνου Υπουργού Μεταφορών, Υποδομών και Επικοινωνιών, Lucian Bode, του Περιφερειακού Διευθυντή της ΑΚΤΩΡ, Πάρι Καλλιτσάντση, καθώς και εκπροσώπων της αναδόχου κοινοπραξίας.

Το έργο αφορά στην αποκατάσταση και την αναβάθμιση του τμήματος “ Apata – Cata” της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov – Simeria, η οποία αποτελεί μέρος του ευρωπαϊκού διαδρόμου μεταφορών Ρήνου-Δούναβη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της AKTVR, στο πλαίσιο του έργου προβλέπεται η εκτέλεση ενός ευρέως φάσματος σιδηροδρομικών εργασιών αναβάθμισης της ήδη ηλεκτροδοτούμενης γραμμής σε υποδομή και υπερδομή, μεταξύ των οποίων η κατασκευή νέων δομικών έργων (σιδηροδρομικές γέφυρες, σήραγγες και αποχετευτικοί αγωγοί). Επιπλέον, θα πραγματοποιηθούν εργασίες αποκατάστασης της υπάρχουσας γραμμής, ανακατασκευής τριών σταθμών, εκσυγχρονισμού των τοπικών διασταυρώσεων, ηλεκτροδότησης, καθώς και αναβάθμισης των συστημάτων σηματοδότησης και επικοινωνιών.

Το σημαντικότερο τμήμα του έργου αποτελεί η κατασκευή δύο δίδυμων σηράγγων, συνολικού μήκους 24 χιλιομέτρων, οι οποίες θα κατασκευαστούν με τη χρήση τεσσάρων μηχανημάτων ολομέτωπης διάνοιξης σηράγγων (EPB-TBM), με διάμετρο εκσκαφής 9,80 μ. Η ολοκλήρωση των εργασιών, εντός διαστήματος 48 μηνών σύμφωνα με το προβλεπόμενο χρονοδιάγραμμα, θα επιτρέψει την κίνηση εμπορικών και επιβατικών τρένων με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ./ω και 160 χλμ./ω αντίστοιχα, σύμφωνα με τις πλέον σύγχρονες ευρωπαϊκές προδιαγραφές, ενώ το συνολικό μήκος του σιδηροδρομικού τμήματος θα μειωθεί από τα 44 χλμ. σήμερα στα 28,2 χλμ.

Πρόκειται για το τρίτο τμήμα της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής που αναλαμβάνει η θυγατρική του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, καθώς τον Ιούνιο του 2019 η ΑΚΤΩΡ είχε αναδειχθεί ανάδοχος και για το έργο αναβάθμισης των δύο όμορων σιδηροδρομικών τμημάτων “ Brasov – Apata” και “ Cata – Sighisoara”, με συνολικό προϋπολογισμό € 627 εκατ. ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α).

 

 

Λεζάντες φωτογραφιών:

Photo1 (από αριστερά προς τα δεξιά): Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου με τον Γενικό Διευθυντή της Εθνικής Εταιρείας Σιδηροδρόμων της Ρουμανίας (CFR), κ. Ioan Pintea

Photo2 (από αριστερά προς τα δεξιά): ο Γενικός Διευθυντής της Εθνικής Εταιρείας Σιδηροδρόμων της Ρουμανίας (CFR) κ. Ioan Pintea, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΚΤΩΡ, κ. Αλέξανδρο Εξάρχου και τον Περιφερειακό Διευθυντή της ΑΚΤΩΡ, κ. Πάρι Καλλιτσάντση

Photo3 (από αριστερά προς τα δεξιά): ο Πρωθυπουργός της Ρουμανίας, Ludovic Orban, ο Υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Επικοινωνιών της Ρουμανίας, κ. Lucian Bode και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου

 

Περισσότερα στη κατηγορία Επιχειρηματικά Νέα
Ισχυρή ανάκαμψη της οικονομικής δραστηριότητας κατά το δίμηνο Ιουλίου – Αυγούστου 2020

Ισχυρή ανάκαμψη της οικονομικής δραστηριότητας το δίμηνο Ιουλίου-Αυγούστου μετά την απότομη πτώση του 2ου τριμήνου, με κάποια εξασθένιση, ωστόσο, της...

Close