Το παπούτσι που ταιριάζει στον έναν, είναι στενό σε έναν άλλο. Δεν υπάρχει συνταγή για τη ζωή που να ταιριάζει σε όλες τις περιπτώσεις - Karl Jung

«Σήμερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να έχουν ικανοποιητική αυτονομία για τα δεδομένα των αναγκών ενός ατόμου που ζει στο κέντρο της πόλης»

22 Μάιος, 2019

«Το μεγάλο στοίχημα που θέλει να κερδίσει το BMW Group τα επόμενα χρόνια είναι η ηλεκτροκίνηση. Μια σειρά από μοντέλα κοσμούν -ήδη- τη λίστα της, ενώ η πρόκληση σύντομα θα γίνει πρόσκληση για αγορά οχημάτων που θα έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στο μέλλον», τονίζει στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας του BMW Group Hellas, Κωνσταντίνος Διαμαντής.

Το στέλεχος της εταιρείας συμπληρώνει πως «για τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας η ηλεκτροκίνηση είναι μέρος της καθημερινότητάς τους. Ήδη τα πρώτα μοντέλα έχουν κάνει την εμφάνισή τους, ενώ τα επόμενα θα είναι ακόμη πιο δημιουργικά. Μέχρι το τέλος του έτους θα κυκλοφορήσει η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του ΜΙΝΙ, ενώ υπάρχουν και πολλά plug-in υβριδικά που περιλαμβάνουν την σειρά 5, την σειρά 7 και την σειρά 3. Του χρόνου θα έχουμε και άλλα ηλεκτρικά μοντέλα. Το 2020 θα βγει ηλεκτρική έκδοση της Χ3, ενώ σε δύο χρόνια από τώρα θα παρουσιαστούν το BMW iNEXTi και το BMW i4. Ο στόχος είναι μέχρι το 2025 να υπάρχουν25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα».

Ο κ. Διαμαντής απάντησε και σε συγκεκριμένες ερωτήσεις του ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ερ.: Παρά τις προσπάθειες των εταιρειών η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Το σημαντικότερο πρόβλημα είναι η ανυπαρξία των σταθμών φόρτισης;

Απ.: Αυτό σίγουρα είναι το σημαντικότερο πρόβλημα. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε ότι υπάρχουν ιδιωτικές εταιρείες που επενδύουν πάνω σε αυτό τον τομέα. Όμως σήμερα δεν υπάρχει σωστό νομοθετικό πλαίσιο που να διευκολύνει το έργο τους. Επίσης, η αγορά ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου στην Ελλάδα είναι ακριβή, και λόγω της υψηλής φορολόγησης. Δεν υπάρχουν κίνητρα. Σε άλλες χώρες, για παράδειγμα, δίνονται επιδοτήσεις για την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ελπίζω σύντομα αυτό το θέμα να λυθεί και να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες από την πολιτεία που θα αναπτύξουν την ηλεκτροκίνηση και στη χώρα μας.

Read previous post:
Γ. Σταθάκης: «Βάζουμε τον θεμέλιο λίθο για τη μετάβαση σε μια ενοποιημένη αγορά φυσικού αερίου στην περιοχή μας»

«Σήμερα γιορτάζουμε την επικείμενη έναρξη των εργασιών κατασκευής του Διασυνδετήριου Αγωγού Ελλάδας-Βουλγαρίας IGB, η οποία θα πραγματοποιηθεί από ελληνικές εταιρείες.

Close