Η βία, είτε φυσική είτε ψυχική, είναι μια αναζήτηση της ταυτότητας και του νοήματος. Όσο λιγότερη ταυτότητα, τόσο μεγαλύτερη βία - Marshall McLuhan

Σε «τέχνη που φοριέται» μετατρέπει τα σχέδια του Ronan Bouroullec ο οίκος Issey Miyake

5 Φεβρουαρίου, 2024

Παλτά που γίνονται μαξιλάρια και κασκόλ που μπορούν να φορεθούν ως καπέλα εμφανίστηκαν στην τελευταία κολεξιόν του οίκου Issey Miyake η οποία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τον Γάλλο ντιζάινερ Ronan Bouroullec.

Παρουσιασμένη στο πλαίσιο του show της ανδρικής κολεξιόν HOMME PLISSÉ ISSEY MIYAKE Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024, η κολεξιόν επανερμηνεύει το όλο και πιο μεγάλο corpus των αφηρημένων ζωγραφικών του σχεδιαστή σε μια κολεξιόν ενδυμάτων και αξεσουάρ.

Στο παρελθόν, ο Ronan συνεργαζόταν με τον αδελφό του, τον Erwan, και τα έργα τους ανήκουν στις μόνιμες συλλογές των Centre Pompidou, Art Institute of Chicago, Design Museum του Λονδίνου και MoMa.

Σε εκτενή συνέντευξη που παραχώρησε στο Designboom, ο Γάλλος σχεδιαστής μίλησε για το πώς προέκυψε αυτή η συνεργασία ενώ ανέκαθεν ήταν διστακτικός σε συνεργασίες με οίκους μόδας.

«Έχω μια μακρόχρονη σχέση με τον Issey Miyake. Όταν ήμουν 16 χρονών, υπήρχε στο Παρίσι μια μεγάλη έκθεση της δουλειάς του. Ήταν η δεύτερη φορά που ταξίδευα στο Παρίσι και ήθελα να δω ακριβώς αυτή την έκθεση. Ακόμη και όταν ήμουν νέος, ο Issey Miyake ήταν πάντα ένα σημαντικό πρόσωπο στη ζωή μου. Η πρώτη μου επαφή με τον οίκο ήταν πριν περίπου 25 χρόνια, όταν η ομάδα του μου τηλεφώνησε και ρώτησε αν με ενδιέφερε να σχεδιάσω για αυτούς μια μπουτίκ στο Παρίσι. Αμέσως αρνήθηκα, γιατί δεν είμαι σχεδιαστής εσωτερικών χώρων. Αλλά μετά από σκέψη λίγων ημερών, σκέφτηκα ότι ο Miyake ήταν πάντα πολύ σημαντικός για μένα. Οπότε μαζί με τον αδελφό μου σχεδιάσαμε την μπουτίκ A-POC (A Piece of Cloth) στο Παρίσι» αφηγήθηκε.