Μια μέτρια ιδέα που δημιουργεί ενθουσιασμό θα πάει πιο μακριά από μια μεγαλειώδη ιδέα που δεν εμπνέει κανέναν. Mary Kay Ash, 1918-2001, Αμερικανίδα επιχειρηματίας.

Προσδοκίες τρέχοντος έτους για την ισπανική τουριστική βιομηχανία

16 Ιανουαρίου, 2018

Με 82 εκατομμύρια τουρίστες και έσοδα 8,7 δις ευρώ για το 2017, η Ισπανία τοποθετείται στη δεύτερη θέση της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς, με την Καταλονία να προσελκύει το μεγαλύτερο μερίδιο των τουριστικών αφίξεων. Παρά τις εκτιμήσεις ό,τι ο τουρισμός της Ισπανίας έχασε 319 εκατομμύρια λόγω της ενδεχόμενης απόσχισης της Καταλονίας, στο σύνολο του σημείωσε αύξηση της τουριστικής δραστηριότητας κατά 4,4%, συνεχίζοντας για όγδοο συνεχή χρόνο την ανοδική πορεία του, τάση που αναμένεται να συνεχιστεί και κατά το 2018. Σύμφωνα με την ειδική μελέτη για τις προοπτικές του τομέα του τουρισμού στην Ισπανία για το 2018 «Perspectivas Espaa 2018-Edicin Turismo», η οποία πραγματοποιήθηκε από την συμβουλευτική εταιρία KPMG σε συνεργασία με τη CEOE (Confederacin Espaola de Organizaciones Empresariales, Ισπανική Συνομοσπονδία Eργοδοτών και Βιομηχάνων), το 72% των τουριστικών επιχειρήσεων δηλώνουν ότι προσδοκούν αύξηση του τουρισμού για το τρέχον έτος, παρά την πολιτική αστάθεια και την μείωση της επενδυτικής εμπιστοσύνης, γεγονός που οφείλεται στην καταλανική κρίση, καθώς και ανεξαρτήτως της αποκατάστασης των συνθηκών σε γειτονικές ανταγωνιστικές, ως προς τον τουρισμό, χώρες, όπως η Τουρκία και η Αίγυπτος.

Μάλιστα, οι μισές από τις παραπάνω επιχειρήσεις αναμένουν αύξηση του κύκλου εργασιών στον τομέα μεγαλύτερη του 5%. Η βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο θα μεταφραστεί σε αύξηση των επενδύσεων εκ μέρους τους σε τεχνολογικές μεθόδους που υπολογίζεται ότι θα απορροφήσουν περισσότερο από 60% του διαθέσιμου κεφαλαίου. Η επιτάχυνση και βελτίωση των διαδικασιών, η ψηφιοποίηση και η κατάρτιση του προσωπικού αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες των τουριστικών επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα, αναφορικά με την ψηφιοποίηση, το 57% των επιχειρήσεων δηλώνει ότι μέχρι τώρα υπήρξε διευκολυντική για τις δραστηριότητές του, ενώ το 72% αναγνωρίζει ότι μεταμόρφωσε τη σχέση με τους πελάτες, αποτελώντας χρήσιμο εργαλείο για την κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών τους. Συνοψίζοντας, οι προκλήσεις για το 2018 είναι, σύμφωνα με τους πρωταγωνιστές του τουριστικού τομέα, πρώτον η πολιτική αστάθεια και η κρίση εμπιστοσύνης, που επηρεάζει τόσο την ισπανική οικονομία ως σύνολο όσο και μεμονωμένα τις τουριστικές επιχειρήσεις, δεύτερον ο αυξανόμενος ανταγωνισμός και τέλος το υπερβολικό κανονιστικό πλαίσιο που ρυθμίζει τις δραστηριότητες στον κλάδο.

 

 

Περισσότερα στη κατηγορία Τουρισμός
Παρουσίαση της Ανατολικής Χαλκιδικής στο Αμβούργο

Θεματικές κρουαζιέρες, ιστιοπλοικές αποδράσεις, καταδυτικές και αλιευτικές ενασχολήσεις, αλλά και πληθώρα θαλάσσιων αθλητικών δραστηριοτήτων στις «61 καλύτερες λευκές παραλίες της...

Close