Το αρχαιότερο και βαθύτερο συναίσθημα του ανθρώπου είναι αυτό του φόβου, και ο αρχαιότερος και βαθύτερος φόβος είναι αυτός του αγνώστου. H.P. Lovecraft, 1890-1937, Αμερικανός συγγραφέας ιστορικών

Πρόγραμμα αειφορίας από την Henkel Hellas

Το ολοκληρωμένο πρόγραμμα αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ» που υλοποιείται στην Ελλάδα παρουσίασε, σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου ο τομέας απορρυπαντικών και προϊόντων οικιακής φροντίδας της Henkel Hellas. Επίσης, παρουσιάστηκαν τα πρώτα αποτελέσματα και το πλάνο εφαρμογής του ελληνικού προγράμματος και ανακοινώθηκαν η στρατηγική και οι δεσμεύσεις της εταιρείας για τη βιώσιμη ανάπτυξη και την κυκλική οικονομία.

Σημειώνεται ότι η Henkel είναι μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες στη βιώσιμη ανάπτυξη παγκοσμίως, με την αειφορία να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA και των εταιρικών αξιών της. Σε τοπικό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο δεσμεύεται για έναν κόσμο πιο καθαρό, θέτοντας τη βιωσιμότητα στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της. Βασικός στρατηγικός στόχος της είναι να πετυχαίνει περισσότερα, χρησιμοποιώντας λιγότερα μέσα και πόρους, για να δημιουργεί μεγαλύτερη αξία για το περιβάλλον και την κοινωνία, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα στο ελάχιστο.

Ο τομέας απορρυπαντικών και προϊόντων οικιακής φροντίδας της Henkel Hellas εκφράζει και υλοποιεί την παγκόσμια στρατηγική της εταιρίας σε τοπικό επίπεδο εδώ και χρόνια. Το 2020 εγκαινίασε το ολοκληρωμένο πρόγραμμα αειφορίας «ΓΙΑ ΚΑΛΟ», το οποίο εφαρμόζει την ευρύτερη παγκόσμια στρατηγική της Henkel, για μια ολιστική προσέγγιση γύρω από το περιβάλλον και την κοινωνία, με καινοτομίες που εστιάζουν στη βιωσιμότητα και με μετρήσιμους στόχους προς την πορεία για να γίνει μια κλιματικά θετική εταιρία, πρωτοπόρος στην κυκλική οικονομία, με θετικό αποτύπωμα στην κοινωνία. Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα αειφορίας «Για Καλό» φιλοδοξεί να ενισχύσει το αποτύπωμα της εταιρείας σε τρεις βασικούς πυλώνες δράσης: το περιβάλλον, τα σχολεία, την κοινωνία.

Ειδικότερα, ο τομέας απορρυπαντικών & προϊόντων οικιακής φροντίδας της Henkel Hellas δεσμεύεται μέχρι το 2025:

– Όλες οι συσκευασίες να είναι 100% ανακυκλώσιμες
– Το 70% του όγκου των προϊόντων με πλαστική συσκευασία να αποτελείται τουλάχιστον από 25% ανακυκλωμένο πλαστικό
– Να αποσυμφορήσει 100 υδάτινους πόρους της Ελλάδας από απορρίμματα και πλαστικό
– Να μετατρέψει περισσότερους από 5 τόνους πλαστικού σε επαναχρησιμοποιούμενα αντικείμενα μέσα από το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας
– Να συμβάλει στην περιβαλλοντική εκπαίδευση περισσότερων από 10.000 μαθητών μέσω του προγράμματος “Henkel Sustainability Ambassadors” 
– Να προωθήσει την αξία της ανακύκλωσης και της κυκλικής οικονομίας στις τοπικές κοινωνίες, σε συνεργασία με Δήμους, και υλοποιώντας προγράμματα με την ακαδημαϊκή κοινότητα και
– Να συνεχίσει το κοινωνικό του έργο για την ευημερία της κοινωνίας, μέσα από την ενίσχυση ευάλωτων κοινωνικών ομάδων και προσφέροντας παραπάνω από 60.000 προϊόντα σε συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.

Η γενική διευθύντρια του τομέα απορρυπαντικών & προϊόντων οικιακής φροντίδας της Henkel Ελλάδας & Κύπρου, Μαίρη Βαλσαμά δήλωσε σχετικά: «Στη Henkel η ισορροπία μεταξύ οικονομικής επιτυχίας, προστασίας του περιβάλλοντος και κοινωνικής ευθύνης είναι σημείο αναφοράς της εταιρικής μας κουλτούρας και των αξιών μας εδώ και δεκαετίες. Με το Πρόγραμμα Αειφορίας ‘ΓΙΑ ΚΑΛΟ’, προσηλωμένοι στον εταιρικό μας στόχο για συνεχή μείωση του περιβαλλοντικού μας αποτυπώματος, και αξιοποιώντας την τεχνογνωσία και την καινοτομία μας, κάνουμε πράξη την παγκόσμια δέσμευσή μας και στην Ελλάδα και δημιουργούμε μεγαλύτερη αξία για τους πελάτες, τους καταναλωτές μας και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο».