Η έμφυτη ευγένεια, η σεμνότητα, η διακριτικότητα και το υψηλό αίσθημα ευθύνης, δεν ταιριάζουν εύκολα με τον χώρο του θεάματος και ειδικά με το σινεμά.
Ο Μιχαήλ Μητσάκης (1868 ή 1863-1916) είναι ένα όνομα που τις τελευταίες δεκαετίες επανήλθε στις δημόσιες συζητήσεις και στην εκδοτική αγορά ανασυρμένο από τη βαθιά λήθη.
Κατά τη δεύτερη μέρα της διημερίδας «Καταγράφοντας το παρελθόν, σχεδιάζοντας το μέλλον», που διοργανώνει η Διεύθυνση Διαχείρισης Εθνικού Αρχείου Μνημείων, παρουσιάστηκε σήμερα η «καταγραφή και τεκμηρίωση των συλλογών του πρώην βασιλικού κτήματος Τατοΐου», σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΠΟ.
Αρκετά χρόνια πριν, μία γυναίκα γράφει επιστολές στις οποίες περιγράφει την καθημερινότητά της, τη σχέση με τη μητέρα της αλλά και τους έρωτές της.
Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 86 χρονών ο Σπύρος Φωκάς, που έκανε διεθνή καριέρα πρωταγωνιστώντας σε ξένες παραγωγές οι οποίες άφησαν εποχή, όπως «Ο Ρόκο και τα Αδέλφια του» και το «Διαμάντι του Νείλου».
Η υπερπληθώρα από πρεμιέρες, που ξεκίνησε πριν από δυο εβδομάδες, συνεχίζεται και αυτό το επταήμερο.
Το κόκκινο χαλί είχε στρωθεί από νωρίς έξω από τον κινηματογράφο Ολύμπιον, μέχρι το ύψος του ημικυκλικού δρόμου πάνω από την πλατεία Αριστοτέλους.
Ευρεία σύσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα (8/11) υπό την υπουργό Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, σχετικά με τις διαδικασίες αλλά και τα χρονοδιαγράμματα που αφορούν στα έργα ανάδειξης του ιστορικού χώρου του Σουλίου.
Μια κοπέλα από την επαρχία βαδίζει προς την ενηλικίωσή της, στους δρόμους της Αυγουστιάτικης Αθήνας.
Με το κοινό στον κινηματογράφο Ολύμπιον να χειροκροτά όρθιο παρατεταμένα, ο Νίκος Περάκης παραλαμβάνει τον Χρυσό Αλέξανδρο που τού απονέμει το 64ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για το σύνολο της προσφοράς του στον κινηματογράφο.
Τις εμπειρίες, τις σκέψεις και τα «μυστικά» του, αποκάλυψε στο κοινό του 64ου Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, ένας ...παραμυθάς. Ο συγγραφέας Δημοσθένης Παπαμάρκος, στο πλαίσιο του αφιερώματος του Φεστιβάλ στο Storytelling, έκανε μία ανοιχτή συζήτηση με το κοινό για την αφήγηση ως ένα παιχνίδι λόγου και σκιών, για τα διαφορετικά της
Με πηγή έμπνευσης τις ταινίες και τη γενικότερη παρουσία του Αντρέι Ταρκόφσκι στην Τέχνη, στη σκέψη και στη φιλοσοφία του εικοστού αιώνα, εννέα εικαστικοί παρουσιάζουν την ομαδική έκθεση «Καθρέφτης», από τις 14 Νοεμβρίου στο Atelier Pilarinos (πλατεία Μητροπόλεως 11, πίσω από το ιερό της Μητρόπολης Αθηνών).
Με πηγή έμπνευσης τις ταινίες και τη γενικότερη παρουσία του Αντρέι Ταρκόφσκι στην Τέχνη, στη σκέψη και στη φιλοσοφία του εικοστού αιώνα, εννέα εικαστικοί παρουσιάζουν την ομαδική έκθεση «Καθρέφτης», από τις 14 Νοεμβρίου στο Atelier Pilarinos (πλατεία Μητροπόλεως 11, πίσω από το ιερό της Μητρόπολης Αθηνών).
«Το θέατρο (και η λογοτεχνία γενικότερα) είναι τέχνη της απορίας και των ερωτημάτων, όχι των τελεσίδικων απαντήσεων, και μάλιστα σε ζητήματα για τα οποία η ιστοριογραφία δεν συμφωνεί στις προσεγγίσεις και τα συμπεράσματά της.
Αναδρομική έκθεση με «έργα τέχνης-βιβλία» (artist's books) του Γιάννη Ψυχοπαίδη, εγκαινιάζει στις 14 Νοεμβρίου η Ελληνοαμερικανική Ένωση, σε επιμέλεια Λουίζας Καραπιδάκη.
Αναδρομική έκθεση με «έργα τέχνης-βιβλία» (artist's books) του Γιάννη Ψυχοπαίδη, εγκαινιάζει στις 14 Νοεμβρίου η Ελληνοαμερικανική Ένωση, σε επιμέλεια Λουίζας Καραπιδάκη.
Η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, επικεφαλής υπηρεσιακού κλιμακίου , πραγματοποίησε αυτοψία στα υπό εξέλιξη έργα, σε αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία της Κω, που επλήγησαν από τον σεισμό του 2017, όπως ενημερώνει ανακοίνωση του υπουργείου.
Με βασικό πρωταγωνιστή, έναν καθηγητή του κολλεγίου, που διδάσκει αρχαιοελληνική ιστορία και πολιτισμό, κάνει το γύρο του κόσμου η νέα ταινία του σπουδαιότερου σκηνοθέτη του σύγχρονου αμερικανικού σινεμά, αγαπημένου φίλου του Φεστιβάλ, ο βραβευμένος με δύο Όσκαρ ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτης και σεναριογράφος Αλεξάντερ Πέιν που την Κυριακή, 2 Νοεμβρίου, παρουσίασε
Αντιπροσωπευτικό της αρχιτεκτονικής του Μεσοπολέμου, ένα από τα λιγοστά σωζόμενα κτήρια στην πόλη των Ιωαννίνων, η Οικία Κωνσταντίνου Φρόντζου, δικηγόρου και πολιτικού, μετά από τέσσερις 10ετίες , άνοιξε - πλήρως ανακαινισμένο- και πάλι τις πόρτες του.