Για να κυριαρχήσεις στους ανθρώπους είναι πιο εύκολο να εξάψεις τα πάθη τους παρά να υποστηρίξεις τα συμφέροντά τους. Gustave Le Bon, 1841-1931, Γάλλος ανθρωπολόγος

«Πάτα το κουμπί» επί σκηνής από την οικογένεια Ελένης Γερασιμίδου – Αντώνη και Αγγελικής Ξένου

24 Νοεμβρίου, 2022

Μια παράσταση με όλη την οικογένεια επί σκηνής, δηλαδή την Ελένη Γερασιμίδου, τον σύζυγό της Αντώνη Ξένο και την κόρη τους Αγγελική, απολαμβάνουν και φέτος οι θεατρόφιλοι.

Πρόκειται για το έργο «Πάτα το κουμπί», μια πολιτική, αντιπολεμική ιλαροτραγωδία, που έγραψε πέρσι ο Άγγελος Πυριόχος, για τον εν λόγω θίασο και ανεβαίνει σε σκηνοθεσία Παναγιώτη Μπουγιούρη.

Μετά τη μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το καλοκαίρι στο «Από κοινού Θέατρο» στο Γκάζι, ακολούθησαν sold out παραστάσεις σε Ζάκυνθο και Θεσσαλονίκη.

Σε συνέντευξή της ραδιόφωνο του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων, «Πρακτορείο 104,9 FM», η Ελένη Γερασιμίδου, τόνισε -μεταξύ άλλων- πως ως θίασος με τον σύζυγο και την κόρη τους βρίσκονται επί σκηνής εδώ και επτά χρόνια, δηλαδή από τότε που δημιουργήθηκε το «Από κοινού Θέατρο».

Επισήμανε, πάντως, πως δεν είναι η μόνη θεατρική οικογένεια. «Ο Αρτέμης Μάτσας είχε γράψει βιβλίο για τις θεατρικές οικογένειες, οι οποίες στο παρελθόν ήταν πάρα πολλές», είπε η δημοφιλής ηθοποιός.

Ο Αντώνης Ξένος, μιλώντας για την επιτυχημένη θεατρική πορεία της κόρης τους, που ακολούθησε τα καλλιτεχνικά βήματά τους, σημείωσε πως «ουσιαστικά μεγάλωσε μέσα στο θέατρο, και αυτό συνέβαλε ώστε να το υπηρετεί πιο ουσιαστικά -ίσως- από εμάς».

Από την πλευρά της, η Αγγελική Ξένου αναφερόμενη στην απόφασή της να ακολουθήσει επαγγελματικά τα χνάρια των γονιών της, είπε πως το ήθελε από μικρή χωρίς να το παραδεχτεί, σκεπτόμενη να ακολουθήσει κάποιο άλλο επάγγελμα, αλλά στα 16 της τούς γνωστοποίησε πως θέλει να γίνει ηθοποιός.

Όπως ανέφεραν οι τρεις ηθοποιοί, απολαμβάνουν τις παραστάσεις που βρίσκονται οικογενειακώς επί σκηνής, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν έχουν και τις… διαφωνίες τους στις πρόβες, προκειμένου να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα.

*Τη συνέντευξη πήρε ο Νίκος Γιώτης