Η Nike αποκάλυψε σήμερα (11/4) τις Ολυμπιακές εμφανίσεις για τις ομάδες που χορηγεί μαζί με αθλητές όπως ο Κενυάτης αστέρας του Μαραθωνίου Ελιούντ Κιπτσόγκε και η Βρετανίδα σπρίντερ Ντίνα Άσερ-Σμιθ, ελπίζοντας ότι θα μπορέσει να κερδίσει περισσότερους καθημερινούς καταναλωτές.
Εκτός από τον αθλητικό εξοπλισμό των αθλητών των ΗΠΑ σε όλα τα αθλήματα, η Nike θα παρέχει επίσης αθλητικό εξοπλισμό για τις ομάδες στίβου του Καναδά, της Κίνας, της Κένυας, της Γερμανίας και της Ουγκάντα στους Ολυμπιακούς Αγώνες, το μπάσκετ για την Κίνα, τη Γαλλία, την Ιαπωνία και την Ισπανία και αθλητές στο breakdancing στους Αγώνες του Παρισιού για την Νότια Κορέα.
Η Nike έκανε γνωστό πριν από τρεις εβδομάδες ότι τα έσοδά της κατά το πρώτο εξάμηνο του οικονομικού της έτους 2025 θα συρρικνωθούν και θα προσπαθήσει να επικεντρωθεί σε νέα, καινοτόμα προϊόντα.
Ενώ η Nike, με ετήσια έσοδα 51,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το έτος έως τις 31 Μαΐου 2023, είναι πολύ πιο μπροστά από την Adidas και την Lululemon, οι αναλυτές της HSBC αναμένουν ότι η ετήσια αύξηση των πωλήσεών της θα υστερεί σε αυτές τις επωνυμίες το 2024, το 2025 και το 2026.
Επίσης η γερμανική μάρκα αθλητικών ειδών Puma «χρησιμοποιεί» τους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες και τη συνεργασία της με τους πρωταθλητές του σπριντ της Τζαμάικα για να επικεντρωθεί στην ταχύτητα.
Η Puma εμφάνισε εκ νέου το μήνυμα «Forever Faster» στην πρώτη της καμπάνια της μετά από μια δεκαετία την Τετάρτη (10/4) στο Παρίσι, που φιλοξενεί τους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες.
Συμμετέχουν κορυφαίοι αθλητές, μεταξύ των οποίων ο κάτοχος του ρεκόρ στο επί κοντώ Αρμάντ Ντουπλάντις και ο πρωταθλητής στα 400 μέτρα με εμπόδια, Κάρστεν Γουόρχολμ.
Η Puma θέλησε να συνδεθεί ιδανικά με την ταχύτητα προχωρώντας σε χορηγία στην ολυμπιακή ομάδα της Τζαμάικα και σε συνεργασία με μερικούς από τους καλύτερους σπρίντερ του κόσμου, όπως η Σερίκα Τζάκσον και η Ελέιν Τόμσον-Χέρα.
Επίσης επωνυμίες όπως η Puma, η Adidas και η Nike θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να γιορτάζουν τα μετάλλια των Ολυμπιακών αθλητών τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη διάρκεια των Αγώνων για πρώτη φορά, καθώς η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (IOC) σχεδιάζει να χαλαρώσει τους κανόνες που διέπουν το διαδικτυακό μάρκετινγκ.
A. Bαζογιάννης